וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ויפה: סערת האודם של יובל מעתוק משגעת את הרשת

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 11:32

בימים אלה קיימות שתי פרות קדושות בבית האח הגדול והם הדיירים יענקי ויובל מעתוק. עכשיו האש מכוונת במלוא העוצמה אל שי לי, שפגעה באחת מהם. וואלה! סלבס תוחם

שי לי יורדת על יובל מעתוק/צילום מסך רשת 13

הורכז כבר לא פעם ברחבי הרשתות שאחרי שני הפרקים האחרונים של האח הגדול, הזוכים הגדולים לא יהיו שי לי, שניר או אברהם. אם לא הספיק לכם הבלאגן שעשו במהלך ישיבת התקציב, אז מזל שליאל קוצרי וסתיו קצין אמרו מילים קשות לשי, שפגעה בעצמה במאמי הלאומית יובל מעתוק, ועומדת על הכוונת של כל הרשתות.

אחרי סצנת ארוחת השבת של החבורה הלא מאוד עליזה בה עופרי שאלה את יובל מה היא שמה על השפתיים ומעתוק ענתה שזה מתקן צבע של פנים. שי שאלה אותה למה היא שמה את זה על השפתיים, ואחרי שהתשובה הייתה: "כי זה מתאים לשמלה", היא התפקעה מצחוק.

לא לקח זמן עד שהרשתות החברתיות התמלאו בתגובות: "מישהי יכולה להסביר לי איך היא עדין בבית? מה באמת זה קונה מישהו הזוגיות העלובה עם שניר? שתעוף כבר. ממש בלתי נסבלת", כתבה גולשת אחת כשאחרת הוסיפה: "זו התכונה הכי מגעילה שלה, לועגת לאנשים בפנים שלהם ונקרעת מצחוק מולם"

אבל גם תומכיה של שי לי נכנסו לתגובות ויצאו להגנתה: "לא ומה שליאל וסתיו אמרו לה שהיא צריכה לעשות טיפול עשרת אלפים בוטוקס וניתוחים ורק אז היא תהיה יפה, מה קרה מה יהיה עם ההתייפייפות הזו?", גולש נוסף חיזק את טענותיה: "גם סתיו תמיד מעירה לה שהיא שמנה. פשוט ההבדל הוא שהאח לא משדר את זה וזה מופיע רק בטיקטוק. משחקים לכם במוח ואתם נופלים"

וואלה! סלבס משתמשת בצבעי מאכל בתור איפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully