וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת סביב התקציב של סתיו: "כמה פתי בר אפשר לקנות במיליון שקלים"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 12:37

המתמודדת הכי שנויה במחלוקת עומדת שוב במרכז דיון סוער ברשתות, לאחר שישיבת תקציב התהפכה עליה והותירה אותה בלי עוגיה להתנחם בה. וואלה! סלבס מותשת

סתיו האח הגדול קצין. רשת 13, צילום מסך
אין רגע דל. סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13

ככל שמתקרבים לגמר של האח הגדול, ניתן לומר בוודאות שמדובר במופע של אישה אחת שמסובבת את העלילה והדינמיקות בבית על האצבע הקטנה. וואלה! סלבס מתכוונת לסתיו קצין, שהצליחה לעורר סערה נוספת אחרי פרק ההדחה ששודר אמש (שבת).

קצין הייתה אחראית בישיבת התקציב וחילקה אותו בצורה הוגנת למדי, אלא שתוך כדי התהליך שי, שניר ואברהם לא הפסיקו להפריע ולצחוק עליה. בסוף חלוקת התקציב, סתיו נשארה בלי האוכל שהיא אוהבת, כולל הפתי בר המפורסם. בסוף כל הדיירים יצאו לשבת בחוץ ואילו קצין נשארה בתוך הבית, תוך שהם צועקים לה "נהנית מהתקציב? אבל את חילקת אותו, איך לא נהנית?"

הרשתות החברתיות התמלאו בפוסטים שיוצאים נגד ההתנהגות של המתמודדים, והדרך בה התייחסו לסתיו. "שי, אברהם ושניר חייבים לעוף משם בהדחות הקרובות. אברהם פשוט בהמה תת רמה, אלים מילולית ואפס מאופס. שי את בהמתית מתאים לך לפתוח בסטה בשוק ערסית בשקל לא פלא כל הסיפורים שהיו עלייך שעשית חרם את מלאה ברוע וקנאה. ושניר כנ"ל אתה פאפי של שי, חי בסרט וערס צעצוע חסר אופי" כתבה גולשת זועמת, ואילו אחר הוסיף "שי, שניר ואברהם שלושה בריונים. מזעזע לצפות בהם. בושה למדינה. מחריד ברמות, כאב לי עליה".

אורי נגר, שפרש מרצון מהבית כתב "כמות הפתיבר שאפשר לקנות עם מיליון" והצטרף לדעתם של גולשים רבים, שמרגישים שסתיו תהיה המנצחת של העונה. מנגד, יש מי שחשבו שההתנהגות הזו הגיעה לקצין: "אחרי 84 יום סתיו קצין הרגישה על בשרה מה זה שמציקים לה! כל תקציב ישבה להם על הראש והנה בתקציב שהיא ניהלה לא קיבלה את הדברים שבסוף למרות הכל תמיד דאגו לה".

וואלה! סלבס יכולה לחיות בלי פתיבר, אבל לא תוותר על שעווה להסרת שיער. כן, כל שבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully