וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברון לב: הפרידות שקרעו לנו את הלב בתשפ"ג

15.9.2023 / 9:01

לצד אירועים מרגשים, משמחים ומסעירים, השנה החולפת הייתה מלאה בלא מעט זוגות שהחליטו לפרק את החבילה ולפרוש איש איש לביתו. חוץ מעמוס לוזון, שפרש לבריכה. וואלה! סלבס ממחטות

אם וואלה! סלבס הייתה יכולה לתת לשנה החולפת טייטל, היא הייתה בוחרת ב"משבר בזוגיות". אולי זה היה מרקורי שהחליט לסגת חצי מהזמן, אולי שורה של צירופי מקרים מצערים, אבל בפועל הביצה המקומית ידעה לא מעט פרידות מתוקשרות, חלקן העציבו אותנו באמת ואחרות הוציאו אנחת רווחה קולקטיבית מהאומה כולה. הכינו את הממחטות, הגלידה והמרווה.

פרידה בניחוח כלור: עמוס לוזון ואירית רחמים

עמוס לוזון ואירית חמים. אור גפן, יח"צ, עיבוד תמונה
עמוס לוזון ואירית חמים/עיבוד תמונה, אור גפן, יח"צ

בחודש מאי האחרון וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שאיש העסקים עמוס לוזון ומפיקת האלפיון אירית רחמים נפרדו. השניים ניהלו מערכת יחסים שנמתחה על פני שמונה שנים ואחרי שפע הכחשות, רחמים אישרה שהם אכן סיימו את הרומן המתוקשר.

נגיד בזהירות שאף אחד לא הופתע מהפרידה, אבל זה רק כי לא צפינו את מה שיבוא אחר כך. שבועות ספורים אחרי הפרסום, וואלה! סלבס סיפרה לכם שלעמוסי יש ספק חברה חדשה, ספק ריבאונד חדש. לוזון בן ה-60 ניהל מערכת יחסים קצרצרה עם דוגמנית בת 23, שהייתה צעירה יותר מילדיו. קלאסי.

אבל רגע, יש עוד טוויסט בעלילה! בחודש יולי המנומנם, סרטון אינטימי בו כיכב לוזון התפשט כאש בשדה קוצים במדינה. איש העסקים הגיש תלונה במשטרה וחשף שנפל קורבן לניסיון סחיטה, אבל וואלה! סלבס חשבה רק על אישה אחת בתוך הטרלול הזה: אירית רחמים, שנאלצה לעבור שברון לב פומבי בצורה הכי גסה שקיימת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

רב הנסתר: מיכל הקטנה וניר ויצמן

מיכל הקטנה ניר ויצמן. ניר פקין
מיכל הקטנה ניר ויצמן/ניר פקין

מערכת היחסים בין מיכל הקטנה לבעלה ניר ויצמן מעולם לא נראתה מאוד יציבה. לאורך השנים, בני הזוג כיכבו בשלל אייטמים על משברים, פרידות זמניות וסלסלאות של עוברים מוקפאים.

בקיץ האחרון, כוכבת הילדים סיפקה לא מעט רמזים מטרימים לבשורה המרה. בין היתר, סיפרה באינסטגרם שאין לה מושג איפה בעלה ואבי ילדיה נמצא. יולי ויצמן, בתם של השניים, העלתה ומחקה סטורי בו כתבה שהיא "מתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות כי בסוף אין כמה משפחה".

אבל מה אתם יודעים, אגדות לחוד ומציאות לחוד: בחודש יולי האחרון דווח שבני הזוג אכן נפרדו, והכוכבת לא חוסכת בפרטים. טיפ של וואלה! סלבס למי שלא מצליחים להרדם: היכנסו לחשבון האינסטגרם של מיכל הקטנה, שמעבירה את הלילה בגיהוץ אובססיבי וחשיפת יתר של מערכת היחסים שלה. הנאה מובטחת.

ככה עושים את זה: דנית גרינברג וברק חקמט

דנית גרינברג. ניר פקין
דנית גרינברג/ניר פקין

החורף האחרון הביא עמו שמועות על, ניחשתם נכון, משבר חמור שפקד את דנית גרינברג וברק חקמט, פחות משנה אחרי שנישאו באירוע נוצץ. השניים לא הצליחו לגשר על הפערים, התגרשו ונכנסו לרשימה מסיבה אחת: הם עשו את זה יפה.

למרות שלל שמועות וספקולציות על הסיבות שהובילו אותם לפרידה, בני הזוג הצליחו לשמור על ממלכתיות וחברות לאורך כל הדרך. הם עזבו את בית הדין הרבני בתל אביב כשהם מחוייכים ובסטורי שגרינברג העלתה אחרי שהגירושים הושלמו, היא כתבה: "כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד, התגרשנו רשמית מתוך החלטה משותפת, בחברות טובה ואהבה כנה. לרגע לא אמרתי משהו שלא באמת הרגשתי. זה היה זה, עד שזה כבר לא הספיק כדי להחזיק את מערכת היחסים. אנחנו משתדלים להסתכל על הטוב, ולזכור שלא סתם נכנסנו לחיים אחד של השניה".

מאז השניים חולקים משמורת משותפת על הכלב פרדי והמשפיענית המתוקה עברה לתל אביב, שם היא עושה חיל בתחום האקרו יוגה.

תפסו אותנו לא מוכנים: עלמה זק ואלון נוימן

עלמה זק, אלון נוימן. ניר פקין, עיבוד תמונה
עלמה זק, אלון נוימן/עיבוד תמונה, ניר פקין

יש זוגות ששעון החול שלהם מתהפך בשניה בה הם מוציאים לאור את מערכת היחסים שלהם, אבל עלמה זק ואלון נוימן היו זוג כל כך יציב ובטוח, זוג להתנחם בו, שההודעה על פרידה אחרי 20 שנות זוגיות תפסה את וואלה! סלבס לא מוכנה.

ממש כמו במקרה של דנית וברק מינוס המניפסטים בסטורי, השניים הצליחו לעבור את התקופה הזו בצורה אצילית ולא שכחו לרפרר לכאוס במדינה בהודעה המשותפת שהוציאו: "ההחלטה על הפרידה התקבלה בהסכמה רחבה. מאחלים למדינה להגיע להסכמות ברוח טובה לפחות כמונו".

אני רק בת 18: אליקו ולירז ארז

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
אליקו לירז ארז/צילום מסך, אינסטגרם

אי אפשר לסיים רשימה כזו יפה בלי מנה גדושה של קרינג': מערכת היחסים של שדרן הרדיו אליקו וחובבת הבייבידול לירז ארז הייתה המסקרנת ביותר השנה, מכל הסיבות הלא נכונות.

פער הגילאים הלא הגיוני, הקולאז'ים, הסטורי שמעבירים לוואלה! סלבס צמרמורת בכל הגוף. אין ספק, זו אובססיה קשה שהגיעה לשיאה בחודש יולי האחרון, אז השניים נפרדו. למרות שאף אחד מהם לא דיבר על הפרידה בפומבי, הם הסירו כל זכר זה לזו מהרשתות החברתיות ואנחנו קיווינו שזהו, ההורים שלה שמו סוף לטרלול.

אבל ההורים לא התערבו, השניים חזרו להיות ביחד ומערכת היחסים הגיעה לשיא (של קרינג', לא לשכוח) וזמן קצר לאחר מכן השניים התארסו. מה שנקרא, הטוב עוד לפנינו.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully