וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למדתי שגם מלך בוכה": אברהם מסכם את החוויה בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 6:41

המודח האחרון מהבית המצולם ביותר במדינה התאושש מההדחה ומהלילה שהעביר עם ספיר בורגיל, וכתב פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו סיכם את ההשתתפות בתכנית: "לא יצאתי עם מיליון, אבל יצאתי עם אהבה גדולה". וואלה! סלבס פאטוץ'

"ציפיתי ממך להגן עלי": השיחה של ליאל ואברהם, "האח הגדול"/רשת 13

חלפו יומיים מאז שאברהם אקלום עלה במדרגות והפך למודח האחרון מבית האח הגדול, רגע לפני הגמר שיכריע מי יקח את המיליון. במקרה של העונה הנוכחית, סביר להניח שמישהי תיקח אותו, ויש סיכוי שההתנהגות של אברהם כלפיה הוסיפה עוד אפס לסכום היפה שתגרוף.

אמש (ה') פרסם אקלום פוסט סיכום בחשבון האינסטגרם שלו: "אתחיל בזה שהיה לי הכבוד להגיע למקום השישי והסופר מכובד. נכון, זה להריח את הגמר ויש תחושת פספוס, אבל אני גאה על הדרך שעברתי ויודע שהכל קורה מסיבה. אני רוצה להגיד תודה על הזכות לחוות את החוויה הזו, תודה על המתנה שקיבלתי - להכיר את עצמי וללמוד על עצמי.

למדתי שגם מלך בוכה וזה לא אומר שהוא חלש, זה אומר שהוא מרגיש. צחקתי, התרגשתי, עמדתי על שלי, רבתי, סלחתי ובעיקר נהנתי מכל רגע". אקלום, שהעביר את הלילה שאחרי ההדחה עם ספיר בורגיל, התייחס גם אליה.

אברהם אקלום האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
אברהם אקלום האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם

"אמנם לא יצאתי עם מיליון, אבל יצאתי עם אהבה גדולה, חברים, תובנות ושיעורים שלא יכולת לקבל בשום מקום ובזמן כל כך מזורז. אני רוצה להגיד תודה למשפחה שלי על התמיכה האין סופית, תודה לתומכים שהיו שם לאורך כל הדרך. תזכרו תמיד שמה שרואים מכאן לא רואים משם. זה אולי הסוף של החוויה, אבל לא הסוף של הדרך".

וואלה! סלבס חלמה שהיא ננעלת עם חבורה של זרים בבית. זה היה סיוט שהיא לא תשכח.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully