וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מבזבזים רגע: ספיר ואברהם בילו יחד את הלילה שאחרי ההדחה

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 10:27

באופן די לא מפתיע (תלוי את מי שואלים), הודח אתמול אברהם אקלום מהאח הגדול, רגע לפני הגמר הגדול. ספיר בורגיל, שהייתה בת הזוג שלו בתוך הבית, אמנם לא חיכתה לו ביציאה, אבל מתברר שאת הלילה הם לגמרי בילו יחד. וואלה! סלבס בר מים

ספיר ואברהם מבלים את הלילה שאחרי ההדחה יחד/צילום מסך אינסטגרם

מאה ימים בדיוק מאז שהחלה העונה של האח הגדול, הודח אמש (ד') אברהם אקלום מהבית, רגע לפני הגמר הגדול שיערך ביום ראשון הקרוב. אקלום היה למודח ה-17 מהבית וסיים במקום השישי, אחרי ששרד לא מעט הדחות העונה בה נאמר הצירוף "כוס מים קרים" הרבה יותר מדי פעמים.

בניגוד ל"רעידת האדמה" שהבטיח גיא זוארץ בתחילת הפרק, ההדחה של אברהם לא הייתה מפתיעה במיוחד. הוא אמנם היה מהדיירים החזקים והבולטים העונה, וזכה לאהדה של הרבה צופים בזכות מה שנתפס כ"האמת שלו", מושג שרודף את בית האח הגדול עוד מימי שי חי.

בשבועות האחרונים אברהם הצליח לעצבן לא מעט צופים בהתנהגות שנתפסה כיהירה ומזלזלת, והסתבך כמובן עם הצבא החזק מכולם- גדודי המעריצים של סתיו קצין, שיכולה לסמן עוד איקס בחגורה על הדחה מוצלחת של מתמודד שרב איתה. כל אלו בתוספת ההתנהלות שלו במערכת היחסים עם ספיר בורגיל, שנתפסה לא פעם כרעילה במיוחד, הורידו את "המלך" מגדולתו והביאו אותו לא פעם להתנהג לגמרי כמו ליצן החצר.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
לא מבזבזים אף רגע/צילום מסך, אינסטגרם
ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
15 דקות מתחילות ע...כשיו./צילום מסך, אינסטגרם

אברהם יצא מהבית וציפה כנראה לראות את ספיר, שלצערו לא המתינה לו בתחתית המדרגות. ואם חשבתם לרגע שאולי היא ראתה את הפרקים והבינה דבר או שניים על מערכת היחסים שהתפתחה ביניהם בתוך הבית ושינתה כיוון, אז כנראה שממש לא.

בורגיל אירגנה לאברהם הפתעה מיוחדת, והשניים לא בזבזו אף רגע והישר מהאולפנים בנווה אילן נסעו יחדיו לבית מלון ובילו שם את הלילה הראשון של אקלום מחוץ לבית האח הגדול. הזוג שהולך לסחוט כל רגע מ-15 דקות התהילה העלו תמונות לרשתות החברתיות מהערב וגם מהבוקר שאחרי, כשספיר ליוותה אותו לסבב הראיונות שעובר כל מתמודד שיוצא מהבית.

וואלה! סלבס הולכת פעם בחודש לבית מלון רק כדי להנות מהרום סרוויס.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully