וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי ודה רוק ביקשו תרומות והותקפו: "מילארדרים מבקשים מעניים"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 16:21

אופרה ווינפרי ודווין "דה רוק" ג'ונסון הפצירו בציבור לתרום לטובת מי שנפגעו באסון השריפות בהוואי, אבל הגולשים לא התרשמו מהבקשה. אולי כי ההון המשותף של השניים עומד על למעלה משלושה מיליארד דולרים. וואלה! סלבס שנקל

בחודש שעבר פקד את האי מאווי ואת עיירת הנופש להאינה בהוואי אסון השריפות הגדול ביותר מזה שנים. על פי ההערכות, שיקום המקום יעלה 5.5 מיליארד דולרים וזה עוד לפני שדיברנו על הרוגים, פצועים ואנשים שאיבדו את כל רכושם באסון.

לצד כוכבים רבים שהתגייסו לעזור לנפגעים, היו גם דווין "דה רוק" ג'ונסון ואופרה ווינפרי. השניים הקימו קרן צדקה שתעביר תרומות היישר לידיים של תושבי מאווי ולהאינה וביקשו מהציבור לתרום. למרות שווינפרי ודה רוק השיקו את הקרן עם תרומה של עשרה מיליון דולרים, הגולשים התקשו לקבל את הבקשה של השניים, שאוחזים יחד בהון משותף שעולה על שלושה מיליארד דולרים.

"הייתי תורם, אבל אני מרושש" כתב גולש אחד ואילו אחד הוסיף "המיליארדרים מבקשים תרומה מהעניים. זו בדיחה". אדם נוסף כתב "יש לכם מיליארדים. הייתם יכולים לתרום 100 מיליון, ועדיין להישאר אמידים. אתם צריכים לתרום, לא אנחנו".

העליהום על השניים לא עצר והגיע גם לטיקטוק: "זו בקשה שהייתם צריכים להפנות לחברים העשירים שלכם, לא אלינו. זה מרתיח שאתם מבקשים כסף. יקח לי 20 שנה להרוויח את הסכום שאת הרווחת רק היום. תעשי את זה את, אני נמצאת במאבק קיומי". בהמשך, חסמה ווינפרי את האופציה להגיב על סרטונים שקשורים לנושא בחשבון האינסטגרם שלה.

וואלה! סלבס ביקשה תרומות לרכישת נרות ריחניים. משום מה היא לא קיבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully