וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול זוגי: מייגן מרקל הגיעה להופעה של ביונסה, הנסיך הארי נשאר בבית

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 13:32

נערת הגלגל שפילסה את דרכה לארמון המלוכה הגיעה להופעה של ביונסה בלוס אנג'לס, אלא שבמקום הנסיך הארי שביאס בהופעה הקודמת, היא הרימה עם כמה חברות. וואלה! סלבס משברית

בתחילת השבוע אתרי רכילות מעבר לים דיווחו על הנסיך הארי ומייגן מרקל, שהגיעו לצפות בהופעה של ביונסה. בתמונות ששטפו את הרשתות החברתיות, ניכר שהארי לא נהנה מהמעמד והיה מעדיף להיות במקום אחר. אשתו, למקרה שתהיתם, הרימה כאילו אין מצלמות בעולם.

הצילומים של בני הזוג הגיעו אחרי שבועות של שמועות על משבר חמור בנישואים שעשוי להוביל לגירושים. לא ברור אם מדובר בדייט אותנטי שתועד כיוון שמדובר באנשים עם פרופיל גבוה, או ביציאה משותפת שמטרתה היא לשדר עסקים כרגיל. אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח: הפרצוף של הנסיך הארי בהופעה של ביונסה, לעומת הפרצוף שלו במשחק הכדורגל אליו הגיע לבדו מספר ימים לאחר מכן. בבקשה, תשפטו בעצמכם:

נראה שמרקל הבינה את הרמז, כיוון שאמש (ג') היא הגיעה פעם נוספת להופעה של ביונסה בלוס אנג'לס. אלא שהפעם, אולי מתוך הפקת לקחים, היא בחרה לבלות עם כמה חברות, ביניהן קלי רולנד וקרי וושינגטון שעלו על פריטי לבוש כסופים שמאפיינים את הטור של קווין בי.

וואלה! סלבס רצתה לטוס להופעה של ביונסה, אבל הסתפקה בהצגת פרינג' במתנ"ס להבות חביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully