וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס, לתשומת לבך: לדנית גרינברג הייתה הארה חשובה

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 11:14

אושיית הרשת העלתה מונולוג ארוך במיוחד, בו שיתפה על הארה שחוותה בנוגע לתפקידה בעולם כמשפיענית, וקראה גם ליתר חבריה המשפיענים לקחת אחריות על תפקידם ולהשתמש בכוח שקיבלו כדי להרבות בטוב. וואלה! סלבס קוד קופון תרומה לקהילה

דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
ראתה את האור/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש פברואר האחרון הרשת סערה בעקבות המונולוג הזועם של דורין אטיאס, שיצאה נגד תעשיית המשפיעניות וקראה להן "מוכרות בשוק" והאשימה אותן כי הן לא משפיעות על אף אחד מלבד על הכיס של העוקבים שלהן. נראה שלדברים הקשים (והחשובים) של אטיאס לקח זמן לחלחל, ובאיחור קל של שבעה חודשים, דנית גרינברג ראתה סוף סוף את האור, והגיעה להחלטה חשובה בנוגע לתפקיד שלה ברשתות החברתיות.

גרינברג העלתה אתמול (ג') ווידאו ארוך לעמוד האינסטגרם שלה בו סיפרה על הארה שחוותה בעקבות שיחה עם חבר שלא מגיע מעולם הרשתות החברתיות: "הייתה לי אתמול שיחה עם חבר שבעקבותיה הגיעה לי הארה. הוא שאל אותי 'מה זה להיו אינפלואנסר בעיניך?' ואני עניתי לו שזה להשפיע, להשפיע על אנשים. לעלות להם חיוך על הפנים, לתת להם העצמה, לתת להם בטחון, לתת להם הזדהות שיש עוד אנשים עם סיפורים כמו שלהם. לגרום להם לעשות דברים עבור עצמם. ותוך כדי אני מרגישה שאני מהוססת בדברים שאני אומרת", סיפרה.

"הוא שאל למה אני מהוססת, ואמרתי לו, אתה יודע מה, אולי זה מה שצריך להיות אבל בתכלס אני מחרטטת אותך. זה לא באמת מה שקורה. מה שקורה זה שאנחנו הפכנו את המקצוע הזה, שבגלל זה יש לו שם רע, הוא לא זוכה להערכה גדולה מהעולם החיצון. אני וכל מי שאני רואה כאן במרחב לא באמת משפיעים על הדברים שבאמת צריך להשפיע בהם. והדברים שצריך להשפיע בהם, בעיני, זה דברים שפשוט עושים טוב לסביבה ולעולם והופכים את העולם שלנו לטוב יותר", המשיכה גרינברג במניפסט חוצב הלהבות.

"תחשבו כמה רעל קיים כאן במרחב. כמה רעל אנחנו רואים וסופגים במהלך היום. כמה מילים רעות, כמה תגובות רעות של אנשים. כמה אנחנו מעודדים תרבות של צריכת יתר, ואני לחלוטין גם. כמה אנחנו הופכים את העולם הזה לחומרי ולא אוטופי. ואנחנו מתרחקים מהמטרה שלשמה נועדנו, שזה קהילתיות ואהבה לעולם ואהבה לסביבה. להיות כמה שיותר קרובים לטבע ולהזין אותו ואת הנפש שלנו בדברים טובים", שיתפה הכוכבת, שרגע לפני פירסמה עוד קמפיין מעודד צריכה.

גרינברג המשיכה וסיפרה על המתנה שהיא מרגישה שקיבלה עם תפקידה ברשת: "לצד כל הדברים האלה הגיעה לי באמת הארה הזאת, שאני קיבלתי ברכה, אני קיבלתי מתנה. יש לי כאן צינור השפעה רציני וקהל שהולך אחרי כבר 10 שנים. זה לא יכול להיות שאני לא אשתמש במתנה הזאת כדי לעשות טוב. העולם הולך ומשתגע, אנחנו חיים כאן על הקצה. הכל מזוהם, כדור הארץ מתחם, ההתחממות הגלובלית, כל כך הרבה דברים שקורים. ואיך יכול להיות שקהילת המשפיענים בישראל לא שמה על זה דגש? אנחנו כל כך רחוקים כבר מעצמנו".

ומה ההחלטה החשובה שהיא קיבלה בעקבות הארה?: "אני לקחתי החלטה, שאני מאוד מקווה שהיא תלך ותתפתח בהמשך, לצד כל הדברים שאני עושה ולצד כל הדברים שאני מנגישה לכם כאן ומפרסמת, פעם בשבוע אני מפרסמת כאן משהו, מיזם, עסק, מוצר, לא יודעת מה, שאני עושה עליו את המחקר שלי, שהוא לא משלם לי כסף, שזה בא נטו ממני, שהוא תורם משהו לעולם. אם הוא תורם לקהילה, אם הוא תורם לסביבה, אם הוא תורם לנפש, אם הוא תורם לאנשים ספציפיים. זה מה שאני כרגע רוצה לעשות וזו ההחלטה שלקחתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אושיית הרשת ויוצאת הריאלטי התייחסה למצב במדינה ומה, לדעתה, צריך להיות התפקיד שלה ושל יתר המשפיענים: "אני אומרת את זה כאן ומשתפת את זה כי אני גם רוצה להשפיע על המשפיענים. אולי כולנו ביחד נוכל ליצור כאן עולם טוב יותר. אולי כולנו ביחד באמת ננתב את ההשפעה ואת המתנה שקיבלנו לדברים טובים יותר, מקרבים יותר. אנחנו חיים בתקופת של הפרדות, מה שקורה במדינה, וזה נגד זה, והרעל הזה שאנחנו צוברים על בסיס יום יומי. במקום להפריד ולפלג, בואו נקרב".

בסיום המונולוג הארוך קראה גרינברג לשאר חבריה להצטרף אליה ולעשות, או לפחות לנסות לעשות, קצת יותר טוב בעולם: "אני באמת קוראת לכל חבריי המשפיענים כאן, קחו את זה לאן שאתם רוצים, קחו את זה למקום שלכם. אנחנו באמת יכולים לעשות משהו טוב יותר עם הכוח הזה, עם מה שקיבלנו, עם הקול שלנו. ואם כל אחד יעשה טיפה, כל אחד יעשה קצת, אנחנו כבר נהיה במקום טוב יותר".

וואלה! סלבס רואה את האור בכל פעם שהיא פותחת את דלת המקרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully