וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר האירוע הלבבי שעבר: משפחתו של מתן בלו משתפת על מצבו

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 9:52

שנה בדיוק עברה מאז האירוע הלבבי הקשה שעבר מתמודד "נינג'ה ישראל" בזמן שהיה בירח הדבש שלו בארצות הברית, וכעת המשפחה שלו משתפת עוד על התקופה הקשה שהוא והמשפחה חווים מאז ועל המאבק שלו לשוב לחיים ולהשתקם. וואלה! סלבס מחבקת

שון בלו כותב על מצבו של אחיו מתן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהעלה שון/צילום מסך, אינסטגרם
גל בלו כותב על מצבו של מתן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהעלה גל/צילום מסך, אינסטגרם

לפני שנה בדיוק משפחתו של מתן בלו, אחד המתמודדים הבולטים והאהובים בתכנית "נינג'ה ישראל", עידכנה כי מתן עבר אירוע לבבי קשה במהלך ירח הדבש שלו בארצות הברית. בלו אושפז בבית חולים בניו-יורק ולאחר מכן חזר להמשך טיפול בארץ, ובמשך כמה חודשים מצבו הרפואי נשמר בפרטיות המתבקשת במצב הזה.

משפחתו של בלו ציינה אתמול שנה מאז האירוע הקשה ששינה את חייו של מתן וגם את חייהם, ובמספר סטוריז שהעלו אחיו של מתן ואמו הם שפכו עוד קצת אור על מה שקרה לו ועל המלחמה שלו לשוב לשגרה. שון, אח של מתן, כתב בסטורי שהעלה: "היום בדיוק לפני שנה התהפכו לי ולקרובים שלי החיים. היום אחרי שנה אני רוצה רק להגיד תודה לכל מי שהיה פה השנה בזמן ההזוי הזה".

"תודה למתן שהוא אח ולוחם שאין דברים כמוהו בעולמות. אני מעריץ אותך בכל חלק בגוף שלי ומודה על כל שנייה בה יכול לחבק אותך", הוסיף. גם אמו של מתן, אתי, העלתה תמונה של שניהם מזמן האישפוז שלו ותמונה נוספת משותפת של השניים וכתבה: "בדיוק שנה. לוחם שלי".

אתי בלו כותבת על מצבו של מתן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אתי, אמו של מתן/צילום מסך, אינסטגרם

גל בלו, אחיו השני של מתן, שיתף גם הוא בצירוף תמונות של מתן: "שנה בדיוק מהיום שקיבלת את הדום לב. חצי שנה היית בקומה, חצי שנה אתה ער. אח שלי אתה הלוחם הכי גדול. נוצרת מחומר שאינו ידוע. אוהב אותך ותמיד פה לצידך".

לפני כשבעה חודשים עידכנה לראשונה משפחתו של מתן על מצבו הרפואי לאחר האירוע הלבבי שעבר, כשאחיו שון כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "לפני כחצי שנה המשפחה שלי עברה משהו שנראה כמו טרגדיה. מתן אחי הגדול, חטף דום לב", כתב שון בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו והוסיף: "במשך חודשים ארוכים מתן היה בין חיים ומוות. אמנם המצב הרפואי היה מייאש, אבל אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע. לא מזמן מתן חזר לחיים. בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully