וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם על ההנקה: "אם זה מביך מישהו, אז הוא בבעיה"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 11:18

המנחה ושדרנית הרדיו הניקה את בתה הצעירה במהלך הצילומים לריאלטי בו השתתפה, וקיבלה, כצפוי, שלל תגובות וביקורות על הבחירה שלה. מה היה לה להגיד על זה? וואלה! סלבס סינר הנקה

מעיין אדם מניקה במהלך הצילומים/יח"צ קשת 12

מעיין אדם כבר רגילה לחולל סערות כמעט בכל צעד שהיא עושה, והפעם נראה שהיא נערכה היטב לקראת העתיד לבוא. אחרי שבחרה להניק את בתה תבור במהלך הצילומים של תחרות ריאלטי האוכל "המטבח המנצח", היא קיבלה כצפוי שלל תגובות וכצפוי עוד יותר, ענתה לכל הביקורות.

בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה הגיבה לקטע ששודר אתמול (ב') כמו שהיא אוהבת, בחריזה כמובן: "הבחירה להניק על המסך אמנם ספונטנית אך איננה שרירותית. ככל שהזמן עובר אני מבינה שהאקסיומה הזאת לפיה אנחנו חייבות לבחור בין השניים היא איננה גזרת גורל, אלא תרבות שהנחילו לנו, שירשנו, חוקים שנכתבו מזמן. אז אני מזכירה לעצמי תמיד שאני חיה עכשיו ויש לי הזדמנות אחת, קצרה, לעשות את זה כמו שאני רוצה. האם בסוף הדרך ארצה לסכם את החיים האלו במילה מרוצה או מרצה?".

"הנקה לא חייבת לכבול אותך לבית, היא לא עונש, היא זכות גדולה. היא לא אמורה למנוע ממך קפה עם חברה, או עבודה. אם זה מביך מישהו, אז המישהו בבעיה. ושמחתי על ההזדמנות ליישם את זה הלכה למעשה, מול כל המדינה" המשיכה אדם והוסיפה: "אני רוצה להציע משהו הרבה יותר צודק והגיוני (לפי דעתי) - מביך לך לראות אישה מניקה בבית הקפה? שב תשתה קפה בבית. יש לך בעיה עם קולגה מניקה במשרד? תמצא עבודה חדשה. אני אשתדל להתכסות ואעשה כמיטב יכולתי שלא תיפגע, אבל קודם כל התינוק הרעב שלי, אחכ אתה".

אדם זכתה ללא מעט תגובות בפוסט, כשחלק מהעוקבים בחרו לתקוף את רותי ברודו, שאמרה במהלך הסצינה ששודרה כי המעשה לא נעים לה. "רותי ברודו תתקדמי!!! לא נעים לך תסתכלי לצד השני, זה בעיה שלך לגמרי. בטוחה שאת הכסף של המניקה מאוד נעים לך לקבל", נכתב באחת התגובות ובתגובה אחרת נכתב: "אני בהלם מרותי ברודו. אישה??? שהכי אמורה להבין אומרת שלא נעים לה שמישהי מניקה אצלה במסעדה????!"

אבל מרבית התגובות של העוקבים בפוסט נעו בין אלו שחלקו על הדרך, לבין אלו שבחרו להרים לה ובעיקר לתהות, ובצדק, איך מעשה טבעי כמו האכלה של תינוקת צעירה הפך בכלל לנושא לדיון: "לא הבנתי מתי הפכה הפעולה הכי טבעית בעולם להיות דיון של נגד ובעד. הנקה זה המזון הכי טוב שקיים בטבע לתינוק שלנו. זה הדבר הכי טבעי לעשות. ומי שרואה בזה פגם ,כניראה שהפגם הוא אצלו" כתבה אחת המגיבות ואחרת הוסיפה: "הפעולה הכי טבעית הפכה להיות דיון. פתאום חזה נורא מפחיד את כולם. הילד/ה רעבים הם יאכלו. ומי שמפריע לו מוזמן להתקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully