וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על המרפסת לבדה: בנו הצעיר של מייקל ג'קסון בהופעה פומבית נדירה

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 14:48

בלנקט ג'קסון, בנו הצעיר של המוזיקאי המנוח, הגיע ללאס וגאס יחד עם אחיו כדי לציין את יום הולדתו ה-65 של אביהם. וואלה! סלבס זוכרת את נוורלנד

אם מייקל ג'קסון היה בין החיים, הוא היה מציין אתמול (ג') את יום הולדתו ה-65. מעריצים רבים שציפו לראות את בתו פריס ג'קסון מברכת את אביה לכבוד יום ההולדתו, טענו בפניה שהיא לא אוהבת אותו ואפילו איחלו לה להתאבד אחרי שלא העלתה דבר לכבוד התאריך.

בתגובה, ג'קסון הצעירה העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה מיד בסיום המופע שלה ושיתפה: "כשהוא היה בחיים הוא שנא את יום ההולדת שלו. כשהיינו קטנים הוא לא רצה לספר לנו מה התאריך כדי שלא נחגוג לו את יום ההולדת, אבל מסתבר שהיום ברשתות החברתיות אנשים מביעים רגשות. אם את לא מאחלת למישהו יום הולדת שמח דרך הרשתות החברתיות זה אומר שאת לא אוהבת אותו ולא אכפת לך ממנו. בעבר יצא כבר שלא פרסמתי כלום כדי לאחל לו מזל טוב, ואנשים איבדו את השפיות שלהם, הם איחלו לי להתאבד. הם מודדים את האהבה שלי לאבא שלי על בסיס מה שאני מפרסמת".

אל הסרטון בו חשפה את הדברים שנאמרו לה, חיברה סרטון נוסף מההופעה שלה בה הודתה לאביה על הבמה: "זה יום ההולדת של אבא שלי, הוא היה אמור להיות בן 65 היום. הוא חיבר 50 שנה של דם, יזע ודמעות, של אהבה ותשוקה. כדי שאני אוכל לעמוד מולכם היום ולצרוח למיקרופון, אז אני חייבת לו את הכל"

לאחר הקטע שצולם מתוך ההופעה שלה, חזרה ג'קסון לדבר אל המצלמה וסיפרה על דרך בה יכולים מעריצים של הכוכב לציין את יום הולדתו בדרך שהוא היה אוהב: "אתם יכולים לתרום למאבק במשבר האקלים, לעשות משהו בשביל הסביבה, אקטיביזם למען בעלי חיים. אלה דברים שעניינו אותו והוא אהב. אני לא יכולה לדבר בשמו כי אנחנו אנשים שונים, אבל אבל אני בטוחה שהוא היה אוהב את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מי שמצאו דרך אחרת לציין את התאריך הם פרינס ובלנקט ג'קסון, בניו של מייקל. השניים הגיעו ללאס וגאס כאורחי כבוד בהופעת מחווה לזמר המנוח. לפי מגזין People, האחים שלא מרבים להופיע בציבור נהנו מתשומת הלב, שוחחו והצטלמו עם מעריצים וחלקו זכרונות ממנו.

ואם בילדים עסקינן, זה המקום לציין שווייד רובסון וג'יימס סייפצ'אק, שסיפרו בסרט "לעזוב את נוורלנד" שמייקל ג'קסון התעלל בהם מינית בילדותם ,קיבלו אישור לתבוע את החברות שבבעלות עזבונו של אגדת הפופ.

וואלה! סלבס שחזרה את סצנת המרפסת המפורסמת עם בן אחותה. זה נגמר באגן שבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully