וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נח בקבר: בית המשפט ידון בהתעללות של מייקל ג'קסון בילדים

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 10:56

משתתפי הסרט "לעזוב את נברלנד" ווייד רובסון וג'יימס סייפצ'אק, שטוענים כי הזמר פגע בהם מינית בילדותם, זכו בערעור וקיבלו אישור להמשיך בתביעה. וואלה! סלבס סדר בבית המשפט

מייקל ג'קסון/Stan Wilson

ווייד רובסון וג'יימס סייפצ'אק, שסיפרו בסרט "לעזוב את נוורלנד" שמייקל ג'קסון התעלל בהם מינית בילדותם ,קיבלו אישור לתבוע את החברות שבבעלות עזבונו של אגדת הפופ.

על פי מגזין People, שלושה שופטים בבית המשפט של קליפורניה אישרו את העתירה של המתלוננים בתביעה נגד חברות ההפקה MJJ Productions ו- MJJ Ventures. המשותף לשתי החברות הוא ששתיהן בבעלות מלאה של עזבונו של מייקל ג'קסון ושבשתיהן הוא בעל המניות היחיד.

עורך הדין מטעם עזבונו של הזמר מסר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהחלטת בית המשפט. שני שופטים מכובדים מאוד כבר דחו את התביעה הזאת שוב ושוב במספר מקרים שונים בעשור האחרון בגלל שכך דרש החוק. היינו ועודינו בטוחים בכך שמייקל הוא חף מפשע".

הוא המשיך והתייחס לכך שהשניים העידו לטובתו של הזמר גם בשנת 1993, וגם בשנת 2005: "ההאשמות האלה מנוגדות לכל הראיות האמינות והאישורים שהובאו באופן עצמאי, האשמות שנוצרו לראשונה רק שנים לאחר מותו של מייקל. אנחנו סומכים על כך שהאמת תתגלה בסופו של דבר".

מייקל ג'קסון. GettyImages
מה קרה שם?/GettyImages

פסק הדין בעתירה מפרט את הטענות של התובעים, לפיהן הכוכב התעלל בהם לאחר שהתיידד עם כל אחד מהם בהזדמנויות נפרדות בין סוף שנות ה- 80 לתחילת שנות ה-90. התאריך ליום בו יגיעו ויפתחו את המשפט עוד לא ידוע, ויקרה רק בתנאי שההגנה של ג'קסון לא יקחו את התיק לבית המשפט העליון, שמסכים לקבל רק מספר מצומצם של תיקים לדון בהם כל שנה.

מחודש מאי בשנת 2013 ועד חודש אפריל ב- 2021 הוגשו שלוש בקשות לתביעה כנגד החברות של הזמר, אך שלושתן נדחו פעם אחר פעם. בפעמיים הראשונות בית המשפט שחרר את הבקשות בגלל שחל עליהן חוק ההתיישנות, ובפעם השלישית שהוגשה הבקשה ונדחתה, טען השופט שלחברות שהיו בבעלות מייקל ג'קסון אין את המחוייבות והאחרויות לשמור על ילדים מפגיעה מינית.

הסרט "לעזוב את נוורלנד" הוקרן לראשונה בשנת 2019 בפסטיבל "סאנדנס" והתובעים סיפרו בו כי ניהלו "מערכות יחסים" עם הזמר כשהיו בני שבע ועשר בלבד. בין היתר, טענו השניים שהזמר ביצע בהם מין אוראלי ואנאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully