וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה באלכוהול ותקף מינית: ניק קרטר מואשם באונס של נערה

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 13:08

חבר להקת הבקסטריט בויז מואשם שבשנת 2003 תקף מינית נערה בת 15 במספר הזדמנויות שונות. מדובר במתלוננת השלישית נגד הזמר. וואלה! סלבס נחרדת

אתר TMZ דיווח הבוקר (ד') שאישה שזהותה נשמרת בסוד התלוננה שניק קרטר, חבר להקת הבקסטריט בויז, תקף אותה מינית כשהייתה בת 15. לפי התלונה, האירועים התרחשו בשנת 2003. במקרה אחד, השניים בילו על היאכטה שלו, שם קרטר כפה על הצעירה לשתות אלכוהול ולקיים איתו יחסי מין. במקרה אחר, הוא לקח אותה לאוטובוס ששימש את חברי הלהקה וביצע בה את זממו.

בחודש דצמבר האחרון עמד חבר להקת הבקסטריט בויז ניק קרטר, מול האשמות קשות שהגישה שאנון רות', אישה צעירה על הרצף האוטיסטי. על פי ההאשמות, קרטר שאל אותה אם היא רוצה לבלות באוטובוס ששימש את חברי הלהקה אחרי שהופיעו והיא נענתה בחיוב. לאחר מכן הוא שיכר אותה ללא ידיעתה, כפה עלייה לבצע בו מין אוראלי ולקיים איתו יחסין מין כשהייתה בת 17 והוא בן 22.

בשנת 2017 חשפה המוזיקאית מליסה שומן שקרטר אנס אותה. שומן, שהייתה בעבר חברה בלהקת הבנות DREAM, כתבה בין היתר בבלוג שלה שהכירה את קרטר במהלך צילומים והם בילו יחד עם חברים נוספים בביתו. לדבריה, קרטר קרא לה לחדר האמבטיה ותקף אותה: "הוא היה הרבה חזק ממני ולא יכולתי לפתוח את הדלת או לקרוא למישהו שיעזור. ואז הרגשתי את זה, הוא החדיר לתוכי משהו. שאלתי אותי מה זה והוא לחש 'זה כל כולי, בייבי'".

קרטר ממשיך להכחיש לחלוטין את הטענות הקשות נגדו, שהגיעו משלוש נשים שונות: "לחזור על אותן האשמות שקריות בדיווח תלונה חדשה לא הופך את אותן הטענות לנכנות", מסר עורך דינו של קרטר, דייל הייז ג'וניור.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully