וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר חשבה על שם: אדל מוכנה להביא ילד נוסף לעולם

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 12:01

הזמרת הנהדרת סיפרה במהלך הופעה שהיא מוכנה להרחיב את המשפחה ולהביא לעולם ילד נוסף. איך יקראו לו? וואלה! סלבס מבייצת

אחד הדברים שהזמרת אדל נוהגת לעשות במהלך ההופעות שלה הוא לקיים שיחות עם מעריצים ומעריצות, ולהעניק להם רגעים מרגשים איתה שיוכלו לנצור לעד. כמובן שכל פעם שדבר כזה קורה, הוא מתועד היטב ולאחר מכן הופך לויראלי. מה אתם יודעים, האירוע המאוס של העשור הגיע גם אליה והיא לקחה חלק בחשיפת מין העובר של שני מעריצים.

במהלך הופעה שערכה לאחרונה בלאס וגאס, הזמרת לא רק עזרה למעריצה להחליט מה השם שייבחר לבתה הראשונה שהיא עומדת ללדת, אלא גם שיתפה שהיא בעצמה רוצה להביא ילד נוסף לעולם: "אני מאוד רוצה להיות אמא שוב, אז האמת שחשבתי על זה לאחרונה. בכל פעם שאני רואה שם שאני אוהבת אני רושמת אותו בטלפון".

תוך כדי שעזרה להריונית ששמחה על המעמד וסיפרה שהעובר הוא בכלל עוברית, חשפה הזמרת שהיא אוהבת שמות של בנים לבנות והוסיפה: "את יודעת מה אני עוד אוהבת? את השם ריי". המעריצה סיפרה בהתרגשות שזה מתוכנן להיות שמה השניה של הילדה.

באותה ההופעה בה נחשף המידע המרגש, קרה גם מקרה קצת פחות נעים. במהלך ביצוע השיר "Water Under The Bridge", נאלצה הזמרת לעצור את ההופעה אחרי שאחד המאבטחים הפריע פעם אחר פעם לאחד ממעריצה. היא פנתה אל המאבטח: "מה אתה עושה? למה כולכם מפריעים לו? אתה יכול לעזוב אותו בשקט בבקשה?". וסוף טוב הכל טוב, את השיר התחילה מההתחלה ולכל המעריצים שלום.

וואלה! סלבס לא בהריון, זו כרס שעשויה מלאפה של לפנות בוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully