וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רבו: אדל השתתפה בחשיפת מין עובר של מעריצים

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:20

הזמרת עם הקול האדיר לקחה חלק ברגע מרגש בחייהם של מעריציה בזמן הופעה, ולא הצליחה לעצור את דמעות ההתרגשות. וואלה! סלבס קונפטי בצבעים

יש אנשים שמחכים שנים על גבי שנים כדי שיוכלו לראות את האמנים האהובים עליהם בהופעות חיות. לאחרונה קם טרנד לשלב את המאורע המרגש יחד עם אירועים משני חיים. דוגמה טובה היא הצעות הנישואים שקורות בהופעותיה של הכוכבת טיילור סוויפט בזמן השיר "Love Story". ואולי בעצם השלב הבא אחרי הצעת נישואים בהופעה של סוויפט זה חשיפת מגדר בהופעה של הזמרת אדל?

הזוג החמוד שהגיעה להופעה של הזמרת באו עם שלט מוכן מהבית: "אדל, האם תסכימי לעשות את חשיפת מין העובר שלנו?". הכוכבת כמובן הזמינה את המעריצים הנרגשים לבמה, עשתה קצת סמול טוק מחייב כששאלה לשמם ומקום מגוריהם, ואז הגיעה לחלק שכולם חיכו לו.

האבא לעתיד הביא לזמרת את המעטפה בזמן שהיא סיפרה: "מעולם לא עשיתי את זה, זאת מעטפה אמיתית מרופא!". הזוג המרוגש שיתפו שהם מחזיקים במעטפה עם הבשורה כבר שישה שבועות, אבל הם חיכו במיוחד ליום ההופעה: "יש לנו את הכבוד שאת זאת שעושה את זה", הודתה ההריונית המקסימה לזמרת.

הופעה של אדל בלונדון, יולי 2022. Getty Images, עיבוד תמונה
100ממת/עיבוד תמונה, Getty Images

הקהל היה במתח בזמן שהכוכבת הסתבכה עם המעטפה והמיקרופון בידיה דקה ארוכה, עד שלבסוף הכריזה בהתרגשות: "כריס ושאנטל מצפים לבן!" המעריצים באולם השתגעו ושאגו, ההורים קפצו ובכו, ויחד עם הבכי שלהם, גם הזמרת לא הצליחה לעצור את הדמעות מהבשורה המרגשת ויבבה על הבמה, לא לפני ששחררה בדיחה נוספת: "כשאני אהיה בהריון, אתם תחשפו את מין העובר שלי!".

וואלה! סלבס בוכה מהתרגשות רק כשבדיקות ההריון שלה שליליות.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully