וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיעו מים עד נפש": הקרובים של אברהם שוברים שתיקה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 10:22

בפרקים האחרונים של האח הגדול הוצג צד נוסף ופחות סימפטי של הדייר אברהם אקלום. לקרובים שלו הספיק לקרוא את התגובות עליו והם החליטו לשבור שתיקה. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

ספיר צועקת לאברהם/רשת 13 אח הגדול
הסטורי של אברהם אקלום האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
מים עד נפש/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אברהם אקלום האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
הלם הלם הלם/צילום מסך, אינסטגרם

השיחה שהייתה בפינת העישון בחדר הארונות בין הדיירים אברהם אקלום וליאל קוצרי, העלתה שאלות ששואלים את עצמם גם הצופים בבית על איחודי הכוחות המוזרים בין ליאל לסתיו ובין אברהם לשניר ושי. מה שהשיחה לא העלתה הן יותר מידי תשובות. הבנו שליאל וסתיו היו בודדים ולכן התחברו, אך אברהם לא ידע לענות מדוע התחבר לשניר ושי, חיבור שליאל הגדיר טוב כ"תמוה".

אחרי שידורי הפרקים האחרונים של תוכנית הריאליטי, התהפכה הרשת על מספר דיירים שחברו יחד כדי לנסות להרוס לסתיו את ישיבת התקציב עליה הייתה אחראית לראשונה. אחד מהדיירים האלה הוא אברהם וכמות התגובות עם המילים הקשות לא השאירה את הקרובים אליו אדישים.

בסטורי שהעלו מנהלי העמוד שלו, הם הגיבו לתקיפה שאקלום עובר ברשתות: "אברהם משיב באותו המטבע אחרי שהוא וכל דיירי הבית חוו סבל מתמשך, כן סבל. וזה בלשון המעטה. אברהם בחר לא לשתוק ולתת יד למעשים נוראיים ועוקצניים. וזה מה שמגיע לו? כי הוא אמיתי?

מתנצלים אברהם לא צבוע או לקקן. מי שאוהב מסכות לא יתמוך בו וזה זכותו. אנחנו הולכים עם הצדק והאמת שזה אברהם. לא ברור למה ציפיתם, שיסבול התנהגות וישב בצד ויסבול? הגיעו מים עד נפש. אברהם הדייר הכי כנה שנראה על המסך לא יעזור לאף אחד. ומי שחושב אחרת נשמח לראות איך מעביר על סדר היום עקיצות ואמירות מרושעות שנאמרות לעברו".

מנהלי העמוד העלו צילום מסך של תיאור פוסט על אברהם בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור", שכתבו: "לייק מי שחושב שהוא מגזים ברמות שלא נראו כבר מלא זמן", מנהלי העמוד של הדייר לא עברו על זה בשתיקה והגיבו: "הוא מגזים? אתם מעלים פוסט שמעודד בריונות ברשת! כנגד דייר שבחר לא לפחד כמו חלק מהדיירים", לסיום, האם האשימו: "תמשיכו להרים ולעודד רק דיירת אחת ולהפוך את כולם לבריונים".

וואלה! סלבס חולמת על ריאליטי במסגרתו היא נוקמת בכל הבוסים שהיו לה אי פעם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully