וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שי אביטל רוצה לצלם סרט על חייו

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 17:15

סוכן הדוגמניות לשעבר שנמצא במעצר בית לאחר שהואשם בביצוע עבירות מין בשתי נשים, נפגש עם גורמים שיפיקו סרט או סדרה על חייו. וואלה! סלבס המומה

בווידאו: הארכת מעצר שי אביטל/מערכת וואלה!

שי אביטל, סוכן הדוגמניות לשעבר שנמצא במעצר בית לאחר שהואשם בעבירות מין שביצע בשתי נשים, נפגש לאחרונה עם גורמים שונים כדי שיפיקו סרט או סדרה על סיפור חייו, כך נודע לוואלה! סלבס. מי שמתלווה לפגישות של אביטל הוא עורך דינו ששי גז.

מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שבשבועות האחרונים, השניים ערכו פגישות עם מספר גורמים. על פי המקורבים, אביטל מעוניין למכור את סיפור חייו להפקה. נכון להיום, לא נחתמה עסקה עם אף גוף שידור.

החקירה נגד אביטל נפתחה ביולי 2021, וזמן קצר לאחר מכן הוא נמלט מהארץ. באוגוסט האחרון הוא נעצר בהולנד ושהה במשך חמישה חודשים במעצר באמסטרדם. לאחר שהוסגר לישראל, הוא שוחרר למעצר בית בחודש מרץ האחרון. כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב נגד אביטל ייחס לו ביצוע עבירות מין בשתי נשים. אביטל נאשם בביצוע מעשה מגונה ומעשה מגונה בכוח במרץ 2020, ובביצוע מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב המונע מתן הסכמה חופשית, ב-2015. עשרות תלונות של נשים נגדו נוספות נגזנו.

מעורכי הדין ששי גז ושרון נהרי לא נמסרה תגובה.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully