וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם: "אני לא מפחדת ממך יותר, שי אביטל"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 16:06

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי הגיבה לפרסום של וואלה! סלבס, לפיו הסוכן שי אביטל שהואשם בשורה של תקיפות מיניות ממשיך לעבוד ממקום המסתור שלו בחו"ל ופונה לצלמים בבקשה שישלחו לו תמונות שלה

שי אביטל גל גברעם. אינסטגרם, ניר פקין
לא מפחדת ממנו יותר. גל גברעם ושי אביטל/ניר פקין, אינסטגרם

מוקדם יותר היום (א') וואלה! סלבס סיפרה לכם שסוכן הדוגמניות שי אביטל ממשיך לעבוד ממקום המסתור שלו בחו"ל, כך על פי גורמים מובילים בתעשיית האופנה בישראל.

בנוסף, מספר צלמים פנו לוואלה! סלבס וסיפרו שאביטל פנה אליהם באופן אישי וביקש שישלחו לו תמונות מאירוע אליו הגיעה הדוגמנית ויוצאת הריאליטי גל גברעם. לאחר פרסום הכתבה, גל הגיבה על הידיעה ומסרה "אין דבר שאני מצפה לו יותר מאשר לראות את שי שב לארץ, עומד לדין ומתעמת איתי. אני לא מפחדת ממך יותר, שי אביטל".

גל גברעם בדיון הוועדה לקידום מעמד האישה -"למה באת רק עכשיו" - יחס המשטרה לנפגעות עבירות מין , 3 באוגוסט 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
הגיעה עד הכנסת. גברעם/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

אלינור שחר, סוכנת הדוגמניות והמנהלת האישית של גל מסרה בתגובה: "נדהמנו לגלות על פעילות של סוכנות בישראל בניהולו של שי בשלט רחוק. סימן השאלה שמרחף מעל הפרשה המחליאה הזו היא מי נלוז מספיק להמשיך לשתף איתו פעולה. אנחנו כבר לא מופתעים מעזות המצח של שי ומקורביו".

בחודש יולי האחרון פרסמה גברעם סרטון מטלטל לאחר שהגיעה להגיש תלונה נגד אביטל, וזכתה ליחס מזלזל מהמשטרה. מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי והשר לבטחון פנים עמר בר לב התייחסו לביקורת הקשה של הדוגמנית, התנצלו והבטיחו שיפיקו לקחים.

לבסוף, גברעם הגיעה שוב לתחנת המשטרה, הגישה תלונה ועודדה נפגעות נוספות לעשות זאת. עד היום, הוגשו 26 תלונות נגד אביטל, שנחשד בשורה של עבירות מין שביצע, לכאורה, כלפי נשים שעבדו עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully