וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטינות ומעצרים: מה קרה לקאסט של האנה מונטנה?

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 7:04

שני כוכבים מתוך הקאסט של הסדרה האיקונית האנה מונטנה הצליחו למצוא את עצמם בליבן של שערוריות. למרבה ההפתעה, מיילי סיירוס היא לא אחת מהם. וואלה! סלבס נוסטלגית

אחד הדברים הזכורים ביותר בימים אלה מהקאסט של הסדרה Glee היא כמות השערוריות והטרגדיות שעברו כל אחד מהשחקנים יחד ובנפרד. אחת המפורסמות הוא מותה של השחקנית נאיה ריברה, שגופתה נמצאה באגם והיא הצטרפה לקורי מונטית' בגן עדן מזמר. לאחרונה צצו גם שערוריות סביב השחקנים של סדרת נוער אהובה נוספת, האנה מונטנה. האם גם הקאסט הזה בדרך להפוך לטרגדיה מהלכת?

השחקן מיטשל מור, ששיחק את אוליבר בסדרה, נעצר בטקסס מוקדם יותר השבוע. הכל התחיל כשהוא גנב חטיף תפוחי אדמה, אנשי הצוות בחנות דרשו ממנו לשלם אך הוא בתגובה קילל אותם והלך.

אנשי הצוות הזעיקו את המשטרה כדי לדווח על המקרה ואחרי חיפושים, השוטרים מצאו אותו בחדר המלון שלו. על פי דיווחים שונים, מור היה שיכור מאוד. אם כל זה לא הספיק, אחרי שחיפשו את שמו במאגר שלהם גילו השוטרים שיש על שמו כמות מרשימה של דוחות נהיגה וצווי תעבורה שונים, ולקחו אותו למעצר.

הוא הואשם בכמה סעיפים, בהם שכרות בציבור, גניבה, נסיעה עם רישיון פג תוקף ועוד. אך אל חשש, הוא שוחרר בערבות של אלף דולר וחזר לביתו. אנחנו בתמורה קיבלנו את תמונת המעצר הכי מעוררת רחמים שקיימת.

האבא האייקוני של כוכבת הסדרה וגם במציאות, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס, הספיק הרבה בשנה וחצי האחרונות. רק באפריל של 2022 הוא התגרש מאישתו, טיש סיירוס, אחרי 28 שנות נישואים ולא לקח הרבה זמן עד שהוא השיק את בת הזוג החדשה שלו, הזמרת פייר רוז, שאיך לא צעירה ממנו ביותר מ- 25 שנה.

השניים הכירו עוד בימי הצילומים של סדרת הנוער, לפני 12 שנים, כשהזמרת הייתה בת 22 והוא היה בן 49 ממש רגע לפני שינוי הקידומת המרגשת.

שנים לאחר מכן ורגע לפני הגירושים של זמר הקאנטרי, הוציאו השניים שיר משותף בשם "New Day", ביולי 2021. בעקבות השתלשלות האירועים, רבים ברחבי הרשתות החברתיות והצהובונים בעולם חושבים שאולי סיום הנישואים היציבים של בילי וטיש הגיע בעקבות בגידה מהצד שלו.

את אותן השמועות המשפחה מתקשה להסתיר ומיד אחרי הגירושים, משפחת סיירוס התחלקה לשני מחנות: מחנה טיש ומחנה בילי. המחנות שלא יכלו להיות ברורים יותר אחרי ששניים מילדיה של מאמא סיירוס לא הגיעו לחתונה שלה ובמקום זה בחרו לבלות בוולמארט.

וואלה! סלבס עדיין תקועה על יומני החופש הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully