וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שת"פ באוויר: קים קרדשיאן נפגשה עם אימא של מייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:03

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים הגיעה לאירוע צדקה כשהיא חמושה בפוני מחריד וכוונות זדון. כאילו, איזו עוד סיבה יש לה להתמנגל עם אימא של מייגן מרקל? וואלה! סלבס זוממת

קים קרדשיאן קריס ג'נר דוריה רגלנד. Stefanie Keenan/Getty Images, צילום מסך
מריחים את השקר עד ישראל/צילום מסך, Stefanie Keenan/Getty Images

אם יש מקום שעשירי הוליווד אוהבים להצטלם בו יותר משטיחים האדומים למיניהם, זה אירועי צדקה. לאירוע שהתקיים אתמול (א') הגיעו המיליארדרים והמיליונרים הגדולים ביותר בביצה ההוליוודית, ונראה שהם נהנו מהמינגלינג יותר משקיימו שיחות על משפחות שהופרדו במעברי גבולות.

מי שהיו קרובות ואולי רמזו על שיתוף פעולה שיגיע בקרוב היו המאמג'ר האגדית קריס ג'נר וקים קרדשיאן, וחברתן החדשה דוריה רגלנד, אמה של מייגן מרקל. בהתחשב בשמועות רבות לפיהן מרקל עובדת על קאמבק שיכלול נוכחות אינסטגרמית מוגברת, זה לא מפתיע..

כמובן שהבת החביבה על קריס, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, הייתה גם היא באירוע ודאגה להצטלם המון פעמים, קצת חבל בהתחשב בזה שהיא הגיעה עם הפוני הגרוע ביותר שנוצר מאז שוואלה! סלבס חשבה שהיא ספרית בכיתה ב'.

מי שעוד באו להרים למשפחות שנקרעו במעברי הגבול ובכלל לא באו להרים לעצמם, היו המיליארדר ג'ף בזוס ומגישת החדשות לורן סאנצ'ז שממש הפכו לזוג של פילנתרופיים, בעיקר אחרי שגם הבטיחו לשלוח סיוע כלכלי לנפגעים מאסון השריפה הנוראי שפקד את האי מאווי שבהוואי ממש לא מזמן.

וואלה! סלבס תורמת רק לשליחים שעושים עבודת קודש ומביאים לה מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully