וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד של החמאה: הבסטי של טיילור סוויפט משחיר את האקס שלה

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:11

אחרי שנרגע מהחתונה הנוצצת שלו, המפיק המוזיקלי ג'ק אנטונוף מצא זמן לתמוך בסוויפט גם ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס צמידי חברות

הפיטורים המאוד מתוקשרים של הסוכן סקוטר בראון הובילו את כל העולם להפנות את תשומת הלב לדרמה שאופפת את הפרידות המקצועיות הרבות שעבר, והביאה את כולם לשאול את אותה השאלה: למה עכשיו?.

אדם נוסף שתוהה הוא גם במקרה אחד החברים הקרובים של כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שנמצאת עם הסוכן בסכסוך משפטי ארוך. המפיק המוזיקלי ג'ק אנטונוף, שלאחרונה טיי טיי אפילו הייתה בחתונה הנוצצת שלו.

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שיתף אנטונוף מימ בו אפשר לראות צילום מסך מתוך משחק המחשב "Sims", ומציג דמות שעסוקה במחשב בזמן שממש לידה, הדמות של התינוק שלה נשרפת.

תיאור המימ הוכיח שהמפיק המוזיקלי המסור הוא באמת טים טיילור: "לא עכשיו מותק, אמא מנסה להבין למה אריאנה גרנדה, דמי לובאטו ואידינה מנזל פיטרו את סקוטר בראון מלהיות המנהל שלהן". זו כמובן שאלה שלתשובה שלה כולנו מחכים.

מסתבר שלא מדובר בפעם הראשונה שאנטונוף, החבר המסור של סוויפט יוצא להגנתה. Deuxmoi דיווחה על כך שהמפיק המוזיקלי הסיר את הזמנתו של סולן "The 1975" מאטי הילי מהחתונה שלו, בה הייתה גם הכוכבת. לפי ספקולציות, מדובר במהלך בעקבות העבר הרומנטי של הסולן והזמרת.

הילי וסוויפט יצאו לתקופה קצרה מיד אחרי הפרידה שלה מהשחקן ג'ו אלווין אחרי שש שנות זוגיות. עם חציית כל הדגלים האדומים שהיו לה בדרך היא עברה לגור עם הזמר הבריטי, ובואו נקווה שהם לא שכרו דירה במיוחד כי חוזה שלם הם לא החזיקו בהתחשב בזה שאחרי חודש של זוגיות קיטשית להחריד עם מסרים רומנטיים על הבמה, השניים נפרדו.

וואלה! סלבס יצאה להגנתו של שמשון תרנגול הפרא אחרי שתקף עולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully