וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה שהוציאה מהבית את טיילור סוויפט ולנה דל ריי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 13:15

קחו מפיק מוזיקלי מצליח ושחקנית הורסת שהיא במקרה גם נפו בייבי, ותקבלו את אחת החתונות השוות ביותר בהוליווד. וואלה! סלבס משליכה אורז

חתונות כוללות המון פעמים מפגשים עם משפחה רחוקה, ריקודים עם דודות שמברכות "בקרוב אצלך" ולעיתים נושאות פוטנציאל להכיר את בן או בת הזוג הבאים, באווירת ההתמסדות שמרחפת באולם. דמיינו את כל זה רק עם סלבס מהשורה הראשונה, וכל זה היה בחתונה של המפיק המוזיקלי ג'ק אנטונוף והשחקנית מרגרט קוואלי.

החתונה של המפיק המוזיקלי והשחקנית התקיימה במהלך סוף השבוע בניו ג'רזי, ובטח היה קשה לראות כמו שצריך את רשימת האורחים מרוב אבק הכוכבים שהיה עליה.

מי שהגיעו לחגוג את היום המאושר בחייהם של החתן והכלה היו טיילור סוויפט שלקחה הפסקה מסיבוב ההופעות המצליח שלה במיוחד בשביל הקולגה והחבר היקר ולנה דל ריי, שעובדת גם היא עם אנטונוף כבר שנים. כיף לראות שהיא מצאה זמן בין המשמרות בבית הפנקייק.

בנוסף לשתיים הגיעו גם השחקנית והאקסית של הכלה קארה דלווין, השחקנית זואי קרביץ עם בן הזוג צ'אנינג טייטום, הראפר קנדריק לאמר ועוד רבים, טובים ובעלי השפעה משמעותית בעולם הבידור. למרות שהחתונה עצמה התקיימה ביום שבת, האירועים סביבה התחילו כבר בערב יום שישי בבר בניו ג'רזי, אליו הגיעו כל המוזמנים.

אפילו שנשמע מדהים להתחכך בכל כך הרבה זיעת כוכבים, הבעיה בשילוב כל הסלבס התגלתה מאוד מהר, בעקבות הגעתם של מעריצים רבים שניסו להציץ אל הבר בו בילו. החיזוק שבטח הגיע לאגו של רבים מהם נמחק במהרה, כשהמעריצים החלו לצעוק את שמה של סוויפט.

בתגובה להגעת ההמונים וחוסר הסדר שהשתולל, משטרה הוזעקה למקום ופינתה את המעריצים המתרגשים. גם אם הזמרת לא הייתה מעוניינת להיות מקור תשומת הלב, היא כנראה הבינה את התרגשות המעריצים ודאגה לחייך ולנופף להם ביציאתה מהמקום.

תמונת האירוסין של ג'אק אנטונוף ומרגרט קוואלי. אינסטגרם, צילום מסך
יהלום יפה יש לך שם/צילום מסך, אינסטגרם

שמועות סביב מערכת היחסים של החתן והכלה המאושרים התחילו בחודש אוגוסט בשנת 2021, אחרי שנתפסו מתנשקים מול עדשת המצלמה בניו יורק. בחודש מרץ, שנה לאחר מכן, השניים כבר יצאו לאור בטקס "Critics' Choice Awards".

לפני שמצאו אחד את השנייה, השניים הספיקו להוסיף לרשימת האקסים שלהם שמות מרשימים כמו הבמאית והתסריטאית ההוליוודית לינה דנהאם, איתה יצא המפיק המוזיקלי משנת 2012 ועד 2018.

מהצד השני, הכלה יצאה גם היא עם שמות גדולים בביצה כמו השחקן שיה לה-באף, הקומיקאי פיט דיוויסון שיצא כמעט עם כל אישה בהוליווד וכאמור גם עם דלווין, שהיחסים איתה הסתיימו בטוב אם היא הגיעה לפרגן.

כל היופי והכישרון של קוואלי לא הגיע משום מקום, אמא שלה היא כוכבת "ארבע חתונות ולוויה אחת", השחקנית והדוגמנית אנדי מקדואל. אביה, שגם הוא פרגן לה בגנים מעוררי קנאה, הוא הדוגמן פול קוואלי.

וואלה! סלבס משאירה צ'ק בחתונות רק אם האוכל היה טעים והמוזיקה לא הייתה חזקה מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully