וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הפנקייק המקורי: לנה דל ריי עשתה הסבת מקצוע למלצרית

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 13:04

הזמרת המצליחה החליטה שנמאס לה מחיי הזוהר, עלתה על מדי מלצרית הכללו תג שם ושיער אסוף, והחלה לעבוד בתור מלצרית בבית וופלים באלבמה. רגע, מה? וואלה! סלבס חביתית

הזמרת המצליחה לנה דל ריי החליטה שנמאס לה מחיי הזוהר. אז מה היא עשתה? כמובן! היא עלתה על מדים הכללו תג שם, חולצה סגלגלה ושיער אסוף, והחלה לעבוד בתור מלצרית במה שנראה כמקום האהוב ביותר על וואלה! סלבס הגרגרנית - בית וופלים אמריקאים מסורתי באלבמה.

דל ריי נצפתה בזמן משמרת על ידי מעריצים והרשת סערה בעקבות הניוז המפתיע: "היא הייתה מקסימה", סיפרה אחת הסועדות למגזין המקומי AL, "להגיד שאני באקסטזה זה אנדרסטייטמנט! אני מעריצה ענקית של לנה כבר יותר מעשור. המפגש איתה היה ממש מטורף", כתבה סועדת נוספת בעמוד הפייסבוק שלה.

"היא הייתה שם, לבשה מדים והכל. זה היה קצת סוריאליסטי! היא הייתה סופר מקסימה, ונחמדה להפליא", סיפר מעריץ נוסף שהופתע לגלות מי המלצרית שהגישה לו את הוופל. מעריץ נוסף סיפר למגזין כי דל ריי הייתה "צנועה ואמיתית" וניהלה עם הסועדים שיחות ארוכות על חייהם.

אבל השאלה הגדולה היא - למה שהיא תעשה את זה? לפי מגזין Billbord, המקורבים ונציגיה של הזמרת סירבו להגיב על הסיבה. מעריצים שיערו שדל ריי ימצלמת במדינה קליפ חדש או לחילופין עובדת על אלבום ולשם כך ניסתה לשאוב השראה מהעבודה הרגילה עצמה. ספקולציה נוספת שעלתה היא, שהיא מצלמת פרסומת עבור המקום, בדומה לבן אפלק שעשה מהלך דומה עם רשת הדונאטסים המפורסמת Dunkin' Donuts.

וואלה! סלבס גם היא נצפתה בנאפיס חולון אבל אף אחד לא רצתה להצטלם איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully