וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום: הנני של משפחת קרדשיאן נותנת הצצה לחופשה משפחתית

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 10:30

אנדרזה קופר, הנני שמטפלת בילדיה של כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, סיפקה הצצה נדירה לחופשה היוקרתית של המשפחה. וואלה! סלבס מרי פופינס

כדי להיות נני צריך דבר ראשון לאהוב ילדים ודבר שני להיות סבלניים, שני דברים שוואלה! סלבס לא מצטיינת בהם. אך למרות הדרישות הגבוהות מסתבר שיכולים להיות לתפקיד יתרונות רבים, כל עוד מדובר בילדים של האנשים הנכונים.

אנדרזה קופר, דולה מקצועית ומי שמטפלת בשני ילדיהם המשותפים של קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון, טרו וטייטום, סיפקה הצצה מנקרת עיניים לצדדים החיוביים של המשרה מתוך הטיול המשפחתי לאיטליה בסרטון שהעלתה הנני לחשבון האינסטגרם שלה.

החופשה החלומית התחילה במטוס הפרטי של האחות הקטנה של המשפחה, קיילי ג'נר. כאילו לא מספיק שרק המטוס עצמו עולה סכום דימיוני של 73 מיליון דולר ויש בו עשרה מושבים, כל פריט בו ממותג עם שמה של קיילי שהפכה את עצמה לחברת תעופה רשמית: "Kylie Air". לפחות הפעם הן לא טסו מרחק נסיעה.

לאחר מכן שיתפה קופר בנוף שאפשר היה לראות מחלון החדר שלה באחוזה בה שהו כשהגיעו בסיום הטיסה לאיטליה הפסטורלית, ארוחה מפנקת ומלאה בכל טוב שיכולה להאכיל גדוד, וכמובן שגם סלפי עם הבוסית וסרטון עם בתה, טרו, שרקדה עם גבס ורוד על יד ימין שלה. במשמרת של מי היא נפלה?

זאת לא פעם ראשונה שהמטפלת מצטרפת לטיולים המשפחתיים, בעבר סיפרה שבזכות קרדשיאן, הבוסית שלה, היא זכתה לבקר בהמון מקומת אקזוטים כמו טורקיה, רומא, האי קייקוס שהוא חלק מאיי הבהאמה, פריז ואינדונזיה. למי מגישים קורות חיים אמרנו?

הדולה המקצועית והבוסית שלה בקשר מאוד קרוב, כוכבת הריאליטי לוקחת אותה כמעט לכל מקום. יוצא שהשתיים מבלות יחד כל הזמן ודואגות לתעד את החוויה היטב על הדרך, וקרדשיאן אף מגיבה לנני הנאמנה בפוסטים באינסטגרם. עושה רושם שקלואי היא אולי הבוסית הכי טובה שאפשר לבקש.

הבוס של וואלה! סלבס שלח אותה לטיול בתחנה המרכזית החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully