וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזור גורלי: דרו ברימור ברחה מסטוקר באמצע ראיון

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 16:25

השחקנית ההוליוודית דרו ברימור נאלצה לברוח מהבמה בזמן ראיון, כשסטוקר מלחיץ ניסה לעקוף את המאבטחים במקום. וואלה! סלבס משקשקת

סלבס רבים חוו על בשרם התמודדות עם סטוקר, ומי שהצטרפה לרשימה הארוכה היא דרו ברימור. במהלך שיחה עם הזמרת רנה ראפ שקיימה ב- 92Y בעיר ניו יורק, דבריה של השחקנית נקטעו בעקבות מעריץ אובססיבי שצעק את שמה מהקהל. בהתחלה הכוכבת צחקה, אך מהר מאוד הסיטואציה תפסה תפנית רצינית כשהוא אמר: "אני צ'אד מייקל בוסטו, את יודעת מי אני", החיוך של ברימור מיד נמחק והוא המשיך: "אני צריך לראות אותך בשלב מסויים בזמן שאת בניו יורק".

הזמרת הגיבה מיד, זינקה מכיסאה וליוותה את השחקנית אל מחוץ לבמה בזמן שהמאבטחים תפסו את הגבר והוציאו אותו מהאולם. אחרי שהרוחות בחדר נרגעו שבו הבנות למקומן והמשיכו את השיחה, כמובן שברימור לא שכחה להודות לראפ על הדאגה שלה: "יש לי הגדרה חדשה לסקסיות שלך, זאת רמת ההגנה הזאת שלך, ממש הפכת לשומרת ראש", וחיבקה אותה.

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
שיאנית הסטוקרים?/GettyImages, Jeff Kravitz/

כאמור, ברימור לא היחידה שצריכה להתמודד עם הפחד מסטוקרים. כוכבת נוספת שעברה את הסיוט הזה לא פעם היא הזמרת טיילור סוויפט. בשנת 2021 מעריץ בשם פטריק ניסן שהתגורר במדינת נברסקה עלה על אוטובוס לניו יורק, שם מתגוררת סוויפט כשהיא לא כובשת את העולם בסיבובי הופעות, ונסע לא פחות מ- 22 שעות עד למקום בו נמצא בניין המגורים של הכוכבת, שם הוא נתפס על ידי המשטרה.

גם בשנת 2018 נאלצה סוויפט להרגיש לא בטוחה בתוך המקום שאמור להרגיש הכי בטוח, אחרי שגבר אחר בשם רוג'ר אלבגו טיפס על סולם כדי להגיע לחלון ביתה, שבר אותו ופרץ פנימה. הוא הספיק להתקלח ולהירדם במיטתה לפני שהמשטרה הגיעה למקום ועצרה אותו, אחרי שאזרח שחזה בפריצה דיווח על המקרה.

וואלה! סלבס היא סטוקרית של שליחי אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully