וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש אנשים צבועים בעולם": שיר צרפתי נגד אורי נגר

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 11:00

אחרי שאורי נגר, הפורש הטרי מבית האח הגדול, סיפר במהלך ראיון על היחסים שלו עם שיר צרפתי, המודחת שממש לא אהבה את הדברים שלו החליטה לעלות למתקפה. וואלה! סלבס פינג פונג

התגובה של שיר צרפתי לאורי נגר/אינסטגרם צילום מסך

החיים בבית האח הגדול מעוררים לא מעט סיטואציות מורכבות וריבים מתישים, אבל נראה שזה ממש לא מסתיים כשהדיירים מודחים. יוצאי התכנית מקפידים לנצל היטב את 15 דקות התהילה שלהם, וגוררים את הכביסה המלוכלכת מתוך הבית גם אל החיים שמחוצה לו.

אורי נגר, שפרש השבוע מבית האח, הגיע לראיון בתוכנית של דיאן שוורץ המלווה את יוצאי העונה וסיפר במהלך הראיון על כך ששיר צרפתי נשכבה מעליו והתקרבה אליו למרות שהוא לא היה מעוניין: אני שוכב במיטה והיא נשכבת לי על הגב ואמרה לסתיו: 'תזוזי מפה'".

צרפתי ראתה כמובן גם את הקטע המדובר ולא נשארה אדישה. היא העלתה את הקטע בו דיבר עלייה והדביקה אליו את תגובתה: "אורי נגר היקר, נשכבתי לך על הגב וחיבקתי אותך מהסיבה הפשוטה, שחשבתי שהייתה חבר. לא חשבתי שאתה הולך ואז יורק ואומר: 'מה היא נוגעת בי', אני לא יודעת את כל הדברים האלה. אם היית מספיק אמיץ כדי להגיד לי את האמת, תאמין לי שלא הייתי מחבקת אותך ולא הייתי מתקרבת אלייך. אבל מה לעשות שיש אנשים צבועים בעולם".

זאת לא פעם ראשונה שצרפתי מנצלת את בימת הסטורי כדי להביע את דעתה על נגר, ובפעם הקודמת שנשאלה עליו אמרה: "בהתחלה שהכרתי אותו הכרתי בן אדם מדהים, אחלה גבר. ואז גיליתי שהוא אסטרטג. הוא בא לבית האח הגדול עם תכנית, וזה בסדר, זה שלו. אני פחות התחברתי לזה, פחות אהבתי את הדבר הזה ואני עדיין חושבת שהוא אסטרטג".

וואלה! סלבס לא רבה עם חברים שלה, בעיקר כי כל החברים שלה הם חתולי רחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully