וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא פחדתי לדבר, יש דברים שלא ראיתם": שיר צרפתי מגיבה לביקורות

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 12:34

השהות של הדיירת שיר צרפתי בבית האח הגדול התאייפנה עבור לא מעט מהצופים בדבר אחד- להיות ברקע של סתיו. אחרי שספגה לא מעט תגובות על כך שלא הביעה את דעתה כיוון שפחדה לדבר, כעת היא עונה לכל הביקורות. וגם- מה באמת היה לה עם אח של נועה קירל? וואלה! סלבס טפט

שיר צרפתי 24 קריית גת קוסמטיקאית. רן יחזקאל,
פחדה לדבר?/רן יחזקאל

שיר צרפתי, שנכנסה לבית האח הגדול בכניסה השנייה, הוכיחה בתעודת הזהות שלה שיש לה לא מעט מה להגיע על כל אחד מהדיירים. היא הבטיחה שהיא אוהבת אקשן וגם לריב, הבהירה שהיא תהיה לצד סתיו והאשימה את הדיירים האחרים בכך שהם "דגים מתים ששוחים עם הזרם" שמפחדים לדבר.

אבל מהרגע שהיא נכנסה לבית, קרה לה מה שקורה לא מעט דיירים, כשמתגלה הפער בין הרעש והצלצולים ומה שהם מבטיחים בתעודת הזהות, לבין ההתנהגות שלהם בפועל, על אחת כמה וכמה כשמדובר בכאלו שנכנסו באמצע העונה. צרפתי נבלעה ברגע הבית, הצטיירה כמי שנצמדת לסתיו ומפחדת להגיד לה את דעתה וחטפה על כל לא מעט ביקורות מצופי התכנית.

כעת אחרי שהודחה וחזרה לשגרה, היא ניצלה את דקות התהילה כדי לענות לעוקבים באינסטגרם על השאלות וביניהן גם על השאלה הבוערת: למה היא פחדה לדבר. צרפתי ענתה על כך בסטורי שהעלתה: "לא פחדתי לדבר. אין לי מה לפחד לדבר. יש דברים שלא ראיתם. מה שרואים מכאן לא רואים משם ואותו הדבר הפוך. כל אחד יודע מה אני חושבת עליו ואת הדעות שלי העברתי מצוין" והוסיפה: "מה שקשור לסתיו, היא ביקשה ממני לא להתערב לה במלחמות ובריבים שלה, משהו שלא ראיתם, ובסך הכל כיבדתי אותה וזה מה שקרה. אבל לא פחדתי משום דבר ומה שיש לי להגיד והיה לי להגיד, אמרתי".

שיר צרפתי עונה לביקורות/צילום מסך / אינסטגרם

מי שהתחרה מול צרפתי על תשומת הלב של סתיו, היה אורי נגר שנכנס גם הוא בכניסה השנייה אל הבית. בשלב מסוים נגר הצליח לפלרטט עם חמש דיירות במקביל וביניהן הייתה גם שיר, שלבסוף הייתה גם אחת מאלו שנפגעו מהתנהגותו. העוקבים הסקרנים תהו מה היא באמת חושבת עליו, והיא ענתה מבלי להסס: "בהתחלה שהכרתי אותו הכרתי בן אדם מדהים, אחלה גבר. ואז גיליתי שהוא אסטרטג. הוא בא לבית האח הגדול עם תכנית, וזה בסדר, זה שלו. אני פחות התחברתי לזה, פחות אהבתי את הדבר הזה ואני עדיין חושבת שהוא אסטרטג, גם כרגע. וזה שלו. הוא לא ביריון, והוא אחלה גבר".

אבל היה עוד פרט אחד שעניין מאוד את העוקבים והוא- מה הקשר שלה לאח של הזמרת הכי מפורסמת בישראל, הלוא היא נועה קירל כמובן. במהלך השהות שלה בבית הצופים שמו לב לסטטוס מערכת היחסים שלה בפייסבוק, בו צוין שהיא במערכת יחסים עם עופרי קירל, מה שגרם להם לתהות האם הם במערכת יחסים או אקסים שפשוט שכחו להסיר את פרט המידע המסקרן. צרפתי עשתה סדר בשמועות וענתה: "אנחנו לא אקסים. אנחנו חברים ממש טובים. לא היינו בזוגיות, המערכת יחסים שלנו בפייסבוק זה סתם היה בהומור. אנחנו חברים טובים בלבד".

וואלה! סלבס זייפה פעם מערכת יחסים כדי לגרום לאקס שלה לקנא, אבל אז גילתה שהוא חסם אותה מכל מקום אפשרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully