וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה ביי: תמונות ראשונות של שיר ואורי אחרי ההדחה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 13:10

אחרי שהודחו אמש מבית האח הגדול הגיעו שיר צרפתי ואורי כהן לסבב הראיונות אותו עובר כל מודח, והוציאו לדרך את חמש-עשרה דקות התהילה שלהם. מי ישאר רלוונטי גם בחיים שאחרי האח? וואלה! סלבס טיימר

שיר צרפתי אחרי ההדחה מבית האח. רשת 13,
נשארנו רק עם הכינוי :(/רשת 13
שיר צרפתי אחרי ההדחה מבית האח. רשת 13,
שיר והמכשיר!/רשת 13

בניגוד להדחה של אתי, שהייתה די מפתיעה וכואבת, ההדחות של שיר צרפתי ואורי כהן היו ברורות מאילו. מי שנכנס למען אהובתו ונשאר גם אחרי שהיא הודחה, וזו שכנסה עם הבטחה לשלוט בבית אבל בעיקר נצמדה לסתיו, הודחו אתמול מבית האח הגדול באופן די צפוי, במיוחד כשמדובר בהדחה משולשת.

שיר המכשיר, כפי שהיא כינתה את עצמה, הייתה הראשונה לצאת מהבית, 29 ימים אחרי שנכנסה אליו בכניסה השנייה. בתעודת הזהות שלה היא הבטיחה לשלוט בבית ועשתה מעט ראש וצלצולים, אבל המכשיר התקלקל די מהר. צרפתי, שנכנסה בכניסה השנייה והגיעה כמובן עם ידע על מה שקורה אצל קהל הצופים בחוץ, דאגה להצמד לסתיו עם אסטרטגיה דומה לזו שהגיעה איתה אורי נגר, רק שההבדל ביניהם הוא שהיא לא אמרה את זה בקול.

מהר מאוד גם היא הבינה שהחברות עם סתיו היא לא דבר שבא כל כך בקלות ולמרות שנקלעה לא פעם ולא פעמיים לריב מבית היוצר של הברבי הורודה, נראה שהיא בעיקר הרימה ידיים והפכה לעוד דמות דהויה בבית האח, שעסוקה בלשטוף כלים או לשבת בפינת העישון ולהאזין לריבים של ליאל-סתיו-ספיר. אפילו הרגע שבו ניסתה בסך הכל להגיד שלא תמיד היא מסכימה עם הדרך של סתיו וחטפה ממנה שוב על הראש (בניגוד לאורי נגר כמובן, שאמר שנייה לפני את אותו הדבר ובאותו הפורום), כבר שודר אחרי שהיא יצאה מהבית.

אורי כהן אחרי ההדחה מבית האח. רשת 13,
צעדים ראשונים מחוץ לבית/רשת 13
אורי כהן אחרי ההדחה מבית האח. רשת 13,
אבל איפה ניקול?/רשת 13

המודח השני שיצא אתמול מהבית והיה למודח ה-13, הוא אורי כהן שיצא 36 ימים אחרי שנכנס במה שהיה אמור להיות מהלך מעורר עניין שעבד בערך שבוע עד שניקול, בת הזוג של אורי שעבורה הוא נכנס מלכתחילה אל הבית, הודחה באמת.

במקום לדלג במהרה אחריה במדרגות, אורי בחר להשאר בבית והאמת, חבל. הוא אמנם הצליח לשרוד הדחות אבל כמו לא מעט דיירים אחרים, בוודאי כאלו שנכנסו בכניסות האחרות, הפך גם הוא לחלק מהטפט על הקיר, ושימש בדומה ללא מעט דיירים אחרים כרקע של ההצגה הראשית בעונה הזו. רק בפרק האחרון הוא זכה למעט דקות תהילה, שהוכיחו אמנם שמדובר באדם שקול והגיוני ומהבודדים שהצליחו לשמור על השלווה אל מול התנהגותה של סתיו (בעיקר כי אחרים עושים עבורם את העבודה), אבל כל אלו בהחלט לא הספיקו כדי להכניס אותו לעשרת הגדולים של העונה.

וואלה! סלבס מצרה כמעט על כל מודח טרי, אבל הם אפר ואבק לעומת אתי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully