וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה באמת: תמונות ראשונות של ניקול אחרי ההדחה

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:25

אחרי 54 ימים בבית האח הגדול ועם מעט מאוד זמן מסך, ניקול הודחה אתמול מבית "האח הגדול" ובדומה לשאר המודחים והפורשים לפניה, הבוקר כבר התייצבה לסבב הראיונות המסורתי. וואלה! סלבס רשימת מכולת

ניקול בוטביניק- תמונות ראשונות אחרי ההדחה. רשת 13,
היה שלום ניקול/רשת 13
ניקול בוטביניק- תמונות ראשונות אחרי ההדחה. רשת 13,
ותודה על... אממ../רשת 13

אחרי קרוב לחודשיים בבית האח הגדול, שכללו פייק הדחה, כניסה של החבר לתוך הבית, מריבות חוזרות ונשנות עם סתיו ולמרות כל זה, מעט מדי זמן מסך, הודחה אתמול ניקול בוטביניק מבית האח הגדול.

בוטביניק, שנכנסה לבית האח על תקן הרווקה היפיפיה עם רשימת הדרישות הבלתי נגמרת לבן הזוג המבוקש, במהרה התגלתה כמי שבכלל נמצאת בזוגיות, שהתחילה זמן קצר לפני שנכנסה לבית הנצפה במדינה. ואם זה לא מספיק, התברר שהחבר חולק היסטוריה משותפת עם סתיו, הנמסיס של כל הדיירים בבית. וכמתבקש, אורי, החבר המדובר, נכנס באחד מהטוויסטים שהציגה ההפקה העונה.

אבל גם זה לא הספיק כנראה כדי להרים את הנוכחות של ניקול על המסך, מה שהוביל לאחת מההדחות הצפויות של העונה, כשההפתעה היחידה אולי היא שבן לא יצא לפניה. מי שתרם להדחתה אגב, אם להתייחס לשמועות שרצות ברשת, הוא הקהל של סתיו, שהצביע במכוון לדיירים האחרים על מנת שניקול או אברהם יודחו. עכשיו רק נותר לגלות האם תהיה לנו פרישה נוספת העונה, ואורי, שטען שהוא נכנס בשביל ניקול, יעלה אחריה במדרגות.

וואלה! סלבס גרה בעבר עם בן הזוג שלה, אבל העיפה אותו מהבית אחרי שגילתה שהוא סיים את משולש הפיצה האחרון שנשאר במגש.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully