וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום מלא: אליזבת' הארלי עובדת על השיזוף

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 14:11

השחקנית וכוכבת הסרט האייקוני "אוסטין פאוורס" מנצלת כל רגע של שמש כדי לספוג ויטמין D, כשהיא משתזפת בעירום מלא בבריכה. למה לא, בעצם? וואלה! סלבס מכת חום

אם כבר ההתחממות הגלובלית הולכת להרוג את כולנו, לפחות שזה יהיה עם שיזוף מושלם, לא ככה? השחקנית ההוליוודית, אליזבת הארלי (58) נהנתה מהחום והשמש של אמצע אוגוסט, וניצלה אותם כדי להשיג שיזוף שלא יהיה בו פס אחד.

הכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא שוכבת על מזרון מתנפח בבריכה בייתית יוקרתית כשלגופה משקפיי שמש בלבד, כי הרי על העיניים צריך לשמור. "אני רק צפה על אבטיח", כתבה והוסיפה אימוג'י של לב אדום.

בתגובות לסרטון, העוקבים של הארלי לא הצליחו לעצור את עצמם ומשפטים כמו: "השכנים שלך בטח ממש אוהבים אותך", "אני מקנא במי שצילם את זה", ו- "כמה בר מזל האבטיח הזה", כיכבו מתחת לפוסט של הכוכבת, ותכלס אפשר להבין אותם.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שהארלי משוויצה בגוף ההורס שלה, אבל היה קצת היה מפתיע לראות את מעצבת בגדי הים לא מנצלת כל הזדמנות שהיא קרובה למקור מים כדי לשווק את העיצובים שלה. כך או כך היא חד משמעית מוכיחה שהיא משבחת עם השנים הרבה יותר טוב מיין.

וואלה! סלבס מנסה להבין איך בגד הים שלה עדיין מלא בחול למרות שלא הייתה בים מ- 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully