וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך הלאה? הצעד הדרמטי שעשה הפרוד של בריטני ספירס

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 14:06

הגירושים של כוכבת הפופ המעורערת ממשיכים להסעיר את העולם, אבל נראה שמי שעתיד להיות הגרוש שלה שומר על קור רוח ומעביר מסר ברור מאוד. וואלה! סלבס מיי פרשס

אחרי המסרים המאוד מדאיגים ששלחה כוכבת הפופ בריטני ספירס לאקס הטרי שלה סם אסגרי, שכללו עירום מלא, פוזות חושניות למצלמה וגברים חצי עירומים שמרימים ומלקקים אותה, אסגרי בחר בדרך קצת יותר מתונה להודיע לעולם, ובעיקר לספירס, שהוא עבר הלאה.

הפרוד הטרי נצפה מחוץ לביתו לראשונה מאז הכריזו השניים על הגירושים בזמן שיצא לטיול עם הכלב שלו, כשהאצבע שלו נטולת מטבעת נישואים. למרות שמדובר במסר עדין אך ברור, הוא לא הראשון להוריד את הטבעת. כבר בסרטונים שכאמור היו מדאיגים ואף קשים לצפייה, ספירס מפזזת לה בלי הטבעת.

הפעם הראשונה שנצפתה הכוכבת ללא הטבעת הייתה כבר ביום בו הוכרזו הגירושים. היא צולמה כשהיא נוהגת ברכב המרצדס שלה ברחובות לוס אנג'לס, ועיניים חדות זיהו שאין שום תכשיט על ידייה בזמן שהיו על ההגה.

למרות שעברו ימים ספורים מאז שהשניים הודיעו על פרידה, שמועות על הנסיבות לא הפסיקו לצוץ. זה התחיל כשמקורבים לאסגרי טענו שהיא בגדה בו ושהריבים בין השניים היו מגיעים לאלימות פיזית, והמשיך לכך שהוא מעולם לא אהב את הכוכבת ורק ניסה למצוא דרך בה היא תוכל לממן אותו לכל החיים.

הלסת של כולנו נשמטה במעבר בין ספקולציות להאשמות, כשמתאמנת לשעבר בחדר כושר בו עבד אסגרי טענה שהוא היה נוהג לבגוד בבריטני לעיתים תכופות ולדבר על כך בפתיחות במקום העבודה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף, טענה המתלוננת אשלי פרנק, שהוא היה מטריד אותה ברחבי חדר הכושר, שולח לה הודעות בעלות אופי מיני ומזמין אותה להצטרף אליו במלתחות. פרנק שיתפה שההתנהגות המטרידה שלו גרמה לה לעזוב את המקום בו הייתה מתאמנת ולפנות לטיפול פסיכולוגי אינטנסיבי.

וואלה! סלבס יכולה להרשות לעצמה רק טבעות שעושות כתם ירוק מסביב לאצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully