וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום של אמא: ריהאנה הביאה לעולם את בנה השני

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:14

אחרי הריון שהושק בדרך הכי אייקונית שיש והיה מלא בלוקים מטריפים, ריהאנה הביאה לעולם ילד משותף נוסף עם הראפר אייאספ רוקי. וואלה! סלבס אפידורל

לא ברור אם כוכבת הפופ ואשת העסקים ריהאנה מפחדת מעין הרע, אבל כל הסימנים מצביעים על כך שכן. לא רק שהיא החביאה מהעולם את ההריון שלה עד החשיפה הבלתי נשכחת במופע המחצית בסופרבול, חשיפה שבה גם אביה גילה את החדשות המרגשות, עכשיו התגלה שהיא הסתירה מאיתנו גם את הלידה.

מקורבים לזמרת סיפרו לאתר TMZ שהכוכבת ילדה את בנה המשותף השני עם הראפר אייאספ רוקי עוד בתחילת החודש, ואם להיות מדוייקים, ב-3 באוגוסט. עוד לא ברור מה יהיה שמו של העולל, אבל המקורות מסרו שהשם יתחיל באות ר' כמו שמם של ההורים המאושרים ושל הבן הבכור שלהם בעל השם המתיש, ריזה אצלסטון מאיירס.

בנם הבכור נולד לפני קצת יותר משנה, כשבזמן ההריון התרחשה סערת הבגידה של הראפר בזמרת ההריונית שהייתה בחודש התשיעי. על פי השמועות מי שהוא בגד איתה הייתה מעצבת הנעליים אמינה מואדי שגם עבדה אז עם הכוכבת על ליין הנעליים שלה.

לאשת העסקים יהיה עכשיו הרבה זמן לבלות עם שני בניה הקטנים בהתחשב בזה שלא מזמן היא פרשה מתפקיד המנכ"לית בחברת ההלבשה התחתונה Savage x Fenty. מה שנקרא מי שיכול להרשות לעצמו, רירי ממליצה.

וואלה! סלבס בהריון ראשון עם ארוחת הבוקר שלה מזן קונטיננטלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully