וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרת אותם בפינצטה: האם אסאפ רוקי בגד בריהאנה?

עודכן לאחרונה: 17.4.2022 / 10:24

בימים האחרונים הרשתות סוערות סביב סקנדל הבגידה של הראפר, שנאף בזוגתו ההריונית. למרות שהשניים תועדו יחד והעסק הוכחש נמרצות, אתרי רכילות מעבר לים חושבים שמדובר בבקרת נזקים. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס פגועה

הבגדים של ריהאנה בתמונת הכרזת ההיריון/NOW שירה בר

האם בתעשיית הבידור קיימת אישה שעושה בחירות רומנטיות אומללות יותר מריהאנה? כנראה שלא. בסוף השבוע האחרון אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי בן זוגה, הראפר אסאפ רוקי בגד בה עם מעצבת הנעליים אמינה מואדי, שעבדה עם רירי על ליין הנעליים שלה.

אתר TMZ דיווח כי בני הזוג נפרדו אחרי שהראפר ההולל בגד בזוגתו, שנמצאת בחודש התשיעי להריונה. מקורבים לבני הזוג סיפרו שמדובר בשקר גס ומואדי עצמה פרסמה סטורי בו הכחישה את הסיפור. "תמיד האמנתי ששקרים שמופצים בלי ביסוס ברשתות החברתיות לא שווים תגובה או הבהרה.

ביממה האחרונה קיבלתי תזכורת לכך שאנחנו חיים בחברה שממהרת להדהד כותרות, וזה לא משנה אם הן מבוססות על עובדות או לא. אני חייבת להגיב כי לא מדובר רק בי, אלא גם באנשים שאני מכבדת ומחבבת מאוד. אני מקווה שריהאנה תמשיך לחוות את ההיריון שלה בשלווה ואני חוזרת לעבודה שלי".

צלמי פפראצי חרוצים תיעדו את בני הזוג בשדה התעופה של ברבדוס, והוכיחו שהם עדיין יחד. עם זאת, מספר אתרי רכילות חושבים שמדובר בבקרת נזקים בלבד והשניים מנסים לשדר עסקים כרגיל, למרות שהמצב ביניהם רע ומר.

בני הזוג היו מיודדים שנים רבות, אולם החליטו להפוך את מערכת היחסים שלהם לרומנטית בתחילת 2020. בחודש ינואר האחרון חשפו השניים שהם מצפים לילד משותף ראשון בסדרת תמונות פפראצי מבוימות להפליא.

וואלה! סלבס יודעת שכאשר הולכים לישון עם כלבים, יש סיכוי להידבק בפשפשים. וגם בכלבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully