וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש למרי קייט ואשלי: לא תאמינו איך דוד ג'סי נראה היום

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 15:01

השחקן ההוליוודי ג'ון סטאמוס, שזכור בעיקר בתפקידו כדוד החתיך ג'סי ב"צער גידול בנות", חוגג יום הולדת ושינוי קידומת בפוסט מרגש. וואלה! סלבס כמו יין

אי שם בסוף שנות ה-80' ועד אמצע שנות ה-90' שודרה הסדרה המצליחה "צער גידול בנות". בין הדמויות הבולטות שיצאו ממנה, מלבד התאומות מרי קייט ואשלי אולסן ששיחקו לסירוגין בתפקיד הבת הקטנה מישל, הייתה דמות אייקונית נוספת זכורה במיוחד- דמותו של הדוד ג'סי החתיך.

השחקן ג'ון סטאמוס, ששיחק את דמותו של הדוד השווה, התחיל אמנם כשחקן באופרת סבון, אך התפקיד בקומדיית המצבים הפופולרית היא זו שזיכתה אותו בתהילה. 28 שנים אחרי שהתכנית ירדה מהמסך, והשחקן הלוהט חוגג את יום הולדתו ה-60, ונראה שלא הרבה השתנה.

בפוסט מרגש שפרסם לכבוד חגיגות החלפת הקידומת והכניסה לעשור השביעי בחייו, העלה השחקן סרטון שנפתח בקטע קצר עם הבן שלו בילי, בו השחקן אומר שהוא מודה עליו. סטאמוס הצעיר צחק על התגובות של אנשים לשינוי העשור של אביו: "אתה לא נראה 60 אתה נראה תינוק" אומר הילד, הוא יודע שאבא שלו חייב את המראה הצעיר להרמת הפנים שעבר?

סטאמוס הוסיף וכתב בפוסט: " אני ממש איפה שאני אמור להיות בגיל 60! תודה על כל האיחולים והאהבה לכבוד יום ההולדת. אני מקווה שאוכל לגמול לכם על כל מה שהענקתם לי, חיים מופלאים".

וואלה! סלבס התחילה לחסוך כבר מגיל 17 להרמת הפנים של גיל 55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully