וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה נוצצת: מה היה בחתונה של בראד פיט וג'ניפר אניסטון?

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 13:46

למרות שעברו 23 שנים מאז החתונה של השחקנים בראד פיט וג'ניפר אניסטון, מתברר שיש עוד הרבה פרטים שאנחנו לא יודעים עלייה. וואלה! סלבס מדפדפת באלבומים

צמד השחקנים בראד פיט וג'ניפר אניסטון היו הזוג הכי לוהט של הוליווד אי שם בתחילת שנות ה-2000. אבל חמש שנים אחרי החתונה, השניים החליטו לפרק את החבילה, כשעל פי השמועות לפרידה היה קשר לאנג'לינה ג'ולי, איתה החל לצאת פיט זמן קצר אחרי.

אבל בימים שמערכת היחסים בין השניים עוד פרחה, הם החליפו נדרים ונישאו ביולי של שנת 2000. לא יאמן אבל באמת עברו מאז 23 שנים. מה שהיה ידוע עד כה על החתונה של השניים זה שהיא התקיימה על החוף במאליבו שבמדינת קליפורניה, היו בטקס המפואר 50,000 פרחים, ארבע להקות ומופע זיקוקים שנמשך ב- 13 דקות. הכלה הייתה עם שמלה של המעצב לורנס סטיל. ובאותה התקופה מפיקי חתונות האריכו שעלות החתונה היה בסביבות המיליון דולר.

מזל שיש את השחקן מייקל רפפורט, ששיחק את גארי בקומדיה המצליחה "חברים" יחד עם אניסטון, שסיפק לאחרונה פרטים נוספים על החתונה. בראיון לתוכנית Watch What Happens Live! חשף רפפורט: "הייתי בחתונה של בראד פיט וג'ניפר אניסטון, היה להם קיר של קוויאר. גנבתי קצת ושמרתי, שיהיה לי!".

טקס פרסי SAG ג'ניפר אניסטון בראד פיט. GettyImages
ביחסים ידידותיים/GettyImages

גם הקהל וגם המנחה היו מופתעים מהתגלית הלא צפויה, המנחה שאל את השחקן: "איך היית בתוכנית הזאת 87 פעמים ובחיים לא דיברת על החתונה של אניסטון ופיט?". השחקן לא ניצל את הזמן לנשימת אוויר כדי להירגע והמשיך לתאר בהתרגשות את חווית האכילה באירוע: "עכשיו אני אומר לך, ואני עדיין אוכל קוויאר מאז".

הוא הוסיף וסיפר גם: "בילי פרסטון הופיע", וכמובן אי אפשר לדבר על חתונה של אנשים אחרים בלי קצת להרים וגבה ולפתוח עין על ההוצאות המוגזמות של הזוגות המתלהבים: "הרבה כסף נשפך שם" אמר הקולגה לשעבר של אניסטון.

בשנת 2022 היחסים הרגועים בין האקסים התחממו, ולא לטובה. כשהיו נשואים הקימו יחד חברת הפקה בשם Plan N, וכשהתגרשו פיט לקח את החברה וכשהחליט למכור אותה ב- 2017 תכננה אניסטון לתבוע אותו בסכום של 100 מיליון דולר, ועל פי אותם מקורות שחשפו אז את הדברים הסיבה היא: "כדי לקבל את הקרדיט שמגיע לה".

וואלה! סלבס חולמת מגיל צעיר על האוכל שיגישו בחתונה שלה, החתן פחות חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully