וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון מתכננת לתבוע 100 מיליון דולרים מבראד פיט

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 19:50

אתרי רכילות מעבר לים מדווחים שהשחקנית מתכננת תביעת ענק נגד הגרוש שלה, בעקבות רצונו למכור חברת הפקה שהקימו יחד. וואלה! סלבס מרוששת

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
באיזו שנה אנחנו? ג'ניפר אניסטון ובראד פיט/GettyImages

קשה להאמין, אבל עברו 17 שנים מאז שג'ניפר אניסטון ובראד פיט הודיעו שהם נפרדים. מים רבים עברו בנהר, שניהם התחתנו והתגרשו שוב, אבל לרגע אחד קטן וואלה! סלבס הרגישה שהשנה היא שוב 2005, כי אתרי הרכילות מעבר לים מלאים בדיווחים על השניים.

אניסטון מתכננת לתבוע מהגרוש שלב 100 מיליון דולרים, כך דווח במספר אתרים. בתחילת שנות ה-2000, השניים הקימו חברת הפקה בשם Plan N. לאחר שהתגרשו, החברה עברה לבעלותו של פיט, אולם לאחרונה הוא החליט למכור אותה ואניסטון רוצה לתבוע את חלקה.

על פי מקורבים לשחקנית, הכסף כלל לא משחק תפקיד עיקרי בתביעה, והיא עושה זאת בשם העקרונות שלה.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
בחורה עקרונית/GettyImages

"זה כלל לא קשור לכסף, אלא לעיקרון. היא ייסדה ויצרה את החברה הזו יחד איתו, ולמרות שטכנית היא עברה לבראד אחרי הגירושים, ג'ניפר מעולם לא קיבלה את הקרדיט שהגיע לה", סיפר מקורב עלום. "היא מצפה לקבל הכרה ולהיות מעורבת בתהליך המכירה, ולשמור לעצמה את האופציה לעבוד עם הקונה העתידי". בין היתר, החברה אחראית על להיטים עטורי פרסים כמו "12 שנים של עבדות", "מונלייט", "צ'ארלי בממלכת השוקולד" ועוד.

זו אינה התסבוכת המשפטית היחידה של פיט, שמנהל בשנים האחרונות קרב גירושים מכוער מול אשתו לשעבר ואם ילדיו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי. בתחילת החודש שעבר, הניו יורק טיימס חשף מסמכים לפיהם פיט תקף את ג'ולי וילדיהם באלימות פיזית, מילולית ונפשית.

וואלה! סלבס תבעה מרשת מאפיות מוכרת סופגניות חינם לכל החיים אחרי שנחנקה מאבקת סוכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully