וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת סטוקר: האקס של בריטני ממשיך להסתבך

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 15:59

כוכבת הפופ בריטני ספירס לא ידועה בתור אישה שעושה בחירות שקולות, אבל מי שמצליח לתת פייט לשיגעון הוא האקס שממשיך להסתבך עם הרשויות. וואלה! סלבס כלואה במרתף

אתם לא היחידים ששכחו שכוכבת הפופ בריטני ספירס הייתה נשואה לבחור תמהוני וחבר הילדות שלה, ג'ייסון אלכסנדר. אלו היו נישואים שיכורים בלאס וגאס שנגמרו רק 55 שעות אחרי שנחתמו.

בימים אלה, אחרי שנעצר במדינת טנסי שבארה"ב, הואשם אלכסנדר בסטוקינג אחר בחורה שלכאורה היה מסמס לה ומתקשר אליה בלי סוף. אם זה לא מספיק, הוא הגדיל להקריפ ועקב אחריה בחדר הכושר וברחבי מגרש החניה של המקום בצורה אובססיבית. בעקבות ההאשמות ועד שיגיע המשפט, הורה השופט על כך שאסור לאקס המקריפ ליצור קשר עם הקורבן בשום צורה ושעליו להימנע מפרסומים עליה ברשתות החברתיות.

הקורבן טענה שאלכסנדר חלף עם רכבו מול ביתה מספר פעמים, ואפילו הרחיק לכת וניגש אליה בבריכה בחדר הכושר בו היה עוקב אחריה, בזמן שהיא הייתה שם עם הילד שלה. נקווה שהוא יקשיב לשופט עד שיתחיל ההליך המשפטי של השניים, שצפוי להתקיים רק בעוד שנה.

הלייב בחתונה של בריטני

זאת לא הפעם הראשונה שאלכסנדר מפגין כישורים מלחיצים. בפעם הקודמת שהאיש הנשכח עלה לכותרת הוא בדיוק היה עסוק בפריצה לחתונה של ספירס עם בעלה הנוכחי סם אסגארי. חבר הילדות של הכוכבת לא הצליח לשמור בסוד את מעשיו כמו שפורצים רבים נוהגים לעשות, ובחר לעלות לשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו.

במהלכו של השידור, היה אפשר לראות את אלכסנדר מגיע לביתה של ספירס ומצהיר שבכוונתו לעצור את החתונה, אך הדבר היחיד שנעצר היה הוא, בעזרת המאבטחים האישיים שלה. לפני שהכניס לתיק הפלילי שלו הסגת גבול, הספיק גם לבצע עבירות קודמות, בהן גניבה וסחר ברכוש גנוב.

וואלה! סלבס מוכנה לעקוב רק אחרי שעות הפתיחה של המאפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully