וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על תבונה ורגישות: פריס הילטון נופשת בהוואי בזמן אסון השריפות

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 15:15

בעקבות שריפות הענק בהוואי אנשים רבים איבדו את כל רכושם במקרה הטוב ואת חייהם במקרה הרע, אבל לא נראה שזה מפריע לפריס הילטון לנפוש. וואלה! סלבס מנותקת

בזמן שמפורסמים רבים משתתפים במאמצים להרחיק תיירים מאיזורי השריפות הקשות שפקדו את הוואי, ותורמים מכספם וזמנם כדי לעזור לתושבי האי מאווי ועיירת הנופש להאינה, יש כוכבת אחת שדואגת קודם כל לבילויים שלה: פריס הילטון.

במהלך כל סוף השבוע, בזמן שהלהבות הרסו חיים שלמים, הרשויות התחננו מתיירים לברוח הכי מהר שהם יכולים, לבטל את הנסיעות שלהם ולא להגיע לאיים שהפכו מגן עדן עלי אדמות לגיהינום. הילטון החליטה שהיא לא מוכנה לדלג על החוויה ותועדה נופשת במהלך יום שבת, קצת פחות מ- 50 ק"מ מאיזור הסכנה, יחד עם משפחתה.

כמובן שהגולשים ברחבי הרשתות לא נתנו לעניין לעבור חלק: "דוחה! הרשויות ביקשו במפורש מתיירים להתרחק ואת פשוט לא שמה עליהם. את קולטת שאנשים מתים?" כתבה גולשת זועמת אחת. גולש נוסף גם ביקר את כושר קבלת ההחלטות של הילטון: "פריס הילטון חסרת האחריות בחופשה עם המשפחה שלה בהוואי. לפחות תלכי לחלק כריות עם אופרה".

למרות התיעודים הברורים של המשפחה במהלך הנופש, מקורבים לכוכבת טוענים בפני ה- DailyMail שהיא הייתה שם כדי לעזור: "היא ממש סייעה. למאווי תמיד היה מקום חם בלב שלה. היא אספה ציוד ואספקה ולקחה אותם למקלטים ולאלה שצריכים. והיא תמשיך לעשות את זה".

וואלה! סלבס מוכנה לנפוש בלהבות רק אם הן עוטפות גלגל שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully