וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד האח הגדול חושף: "ירדתי שבעה קילו בזמן השהות בבית"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 14:24

לחיים הלחוצים בבית האח הגדול יש כידוע לא מעט השלכות, וביניהן מתברר גם ירידה במשקל. מתמודד האח הגדול יאיר כמכאג'י אמנם שהה בבית 22 ימים בלבד, אבל כעת הוא חושף שהספיק לרדת בתקופה הזו לא מעט ממשקל גופו. וואלה! סלבס רעבה

יאיר כמכאג'י חושף שירד 7 קילו בבית האח/צילום מסך/ אינסטגרם

ללא מעט אנשים, ובראשם וואלה! סלבס, יש את החלום לשבת כל היום בבית ולזלול אל מול הטלוויזיה מכל הבא ליד. אבל יודע כל צופה בערוץ 26, שאמנם הדיירים בבית האח סגורים בתוכו ללא יכולת לתקשר עם הסביבה, אבל בכל הנוגע לאוכל העניין הרבה יותר מסובך. מדי פעם הדיריים אמנם נהנים משיתוף פעולה כזה או אחר שמכניס עניין קולינרי לבית, אבל רוב הזמן עד כה הם זוכים בעיקר לתקציב בסיסי (מינוס הקנסות שהם צוברים), מה שהופך כל ארוחה למחושבת.

מתמודד העונה הנוכחית של האח הגדול יאיר כמכאג'י אמנם שהה בבית 22 ימים בלבד עד שהודח בשבוע שעבר, אבל מתברר שבזמן הזה הוא הספיק לרדת לא מעט במשקל. בסטורי שהעלה היום (א') לחשבון האינסטגרם שלו הוא חשף: "אני חוזר היום להתאמן. ירדתי שבע קילו בבית הזה. אני הולכת להתאמן היום קצת באיגרוף אחרי הרבה זמן שלא עשיתי את זה".

כמכאג'י, מדריך כושר ואיגרוף בחיים שמחוץ לאח לא זכה להרבה זמן מסך וכתב לאחר הדחתו מהבית: "המשימה הזאת הייתה בין הקשים שחוויתי מבחינה פסיכולוגית ונפשית. לכיל כל סיפור של כל אחד ואחד, להתרגש מכל אחד מהם, להבין כל אחד שם ולעבור בין כל כך הרבה דינמיקות בתוך הסיר לח הזה זה לא קל בכלל והצלחתי! לצערי בכל זאת בחרו פחות להציע אותי ואת ההתחברות אל הדיירים ואת המסר האותנטי שלי. מקווה שממה שכן ראיתם קיבלתם קצת את המסר שלי".

וואלה! סלבס לא יורדת במשקל פשוט כי לא עולה אליו להשקל מלכתחילה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully