וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר מי? תמונות ראשונות של המודח הטרי מבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 10:06

אחרי 22 ימים מאז שנכנס בכניסה השנייה אל הבית הודח אתמול יאיר כמכאג'י, והשאיר אותנו עם הרבה רגעים.. אממ.. כבר נחשוב על משהו. וואלה! סלבס אנונימוס

יאיר כמכאג'י. יח"צ - רשת 13,
מאנונימיות באת/יח"צ - רשת 13
יאיר כמכאג'י. יח"צ - רשת 13,
ואל אנונימיות תשוב/יח"צ - רשת 13

בכל עונה של האח הגדול נראה שיש דיירים שנכנסים ולו רק כדי לשמש תפאורת רקע לדמויות הדומיננטיות שבבית, בטח כשמדובר בדיירי כניסה שנייה. לעיתים הם מצליחים להתגבר על כך, ולהפוך לדומיננטיים לא פחות מאלו שנכנסו מההתחלה (היי ליאל) ולפעמים הם פשוט שם, מחכים להדחה הצפויה הבאה.

וכך לצערנו גם במקרה של יאיר כמכאג'י, המודח הטרי מבית האח הגדול שיצא אתמול אחרי 22 ימים. וכן, באמת היה דייר כזה בבית. נכון, היה קל לפספס, בטח כשהעונה הזו סובבת סביב קווי עלילה צרים ומעטים כל כך, אבל לפחות זכינו בתכניות האחרונות לראות אותו ולו לכמה רגעים, מפיח בנו תקווה לזוגיות חדשה ומרעננת בבית, ואפילו שיח על קיום יחסים ומגע פיזי, בניגוד לזוגות האחרים שעדיין מתחבאים בנשיקות מתחת לשמיכה "כדי לא לעשות בושות להורים", כמו בני 16 שעדיין מסתתרים מאבא ואמא.

אבל גם התקווה הזו נגוזה במהירות, אחרי שיאיר הבהיר שהוא רק "נמשך אינטלקטואלית" ולא גופנית ליובל לוי, ולא שמענו זאת בקולו, אבל לפי השיחות של שאר הדיירים הבנו שהוא נרתע משיערות בית השחי שלה. הקארמה כבר דאגה לסגירת מעגל משעשעת כשברגע ההדחה הוא יצא מבית האח עם עיגולי זיעה מביכים במיוחד בבית השחי. אז ביי יאיר, בסך הכל היית די נחמד. נראה לנו לפחות.

וואלה! סלבס מצאה את הדרך הבטוחה לא להזיע בחודשי הקיץ- היא פשוט לא יוצאת לרגע מהמזגן בביתה שמכוון ל-16 מעלות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully