וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדירה לפרטיות": סכסוך משפחתי נוסף לאחר מותו של ארון קרטר

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 17:24

לאחר שנמצא ללא רוח חיים בביתו, אנג'ל קרטר אחותו התאומה חשפה לראשונה מדוע היא לא מוכנה לדבר עם אמם: "הייתה לנו ילדות מלאה בהתעללות רגשית". וואלה! סלבס תומכת

ארון קרטר. אינסטגרם, צילום מסך
נמצא ללא רוח חיים באמבטיה בדירתו. ארון קרטר/צילום מסך, אינסטגרם

אנג'ל קרטר, אחותו התאומה של הכוכב ארון קרטר שנמצא מת בביתו בגיל 34 בלבד בשנה שעברה, חשפה לראשונה מדוע היא לא מוכנה לדבר עם אמם ג'יין קרטר, שהייתה גם המנהלת האישית של ארון.

לפי אתר Mirror, הסיבה לסכסוך הגיעה לאחר שג'יין פרסמה בחודש מרץ האחרון תמונות הקשורות לזירת המוות של ארון. הכוכב אותר באמבטיה ללא רוח חיים על ידי עוזרת הבית שלו ואמו פרסמה תמונות בהן נראתה האמבטיה מדירתו כשהיא מלאה במים ועל הרצפה מפוזרות מגבות מלוכלכות.

לטענתה של האם, התמונות התפרסמו בגלל שרצתה שהמשטרה תפתח בחקירה על מותו: "הרבה איומי מוות הופנו כלפי ארון מהמון אנשים שמררו את חייו". למרות זאת, החוקרים קבעו שקרטר טבע באמבטיה לאחר שנטל כדורי קסנקס ושאף גז דחוס. שאיפתו של הגז עשויה לגרום, בין היתר, למחשבות שווא, הזיות, שיתוק ובמקרים מסוימים למוות. למעשה, תופעת הלוואי הזו יכולה להגיע גם משימוש חד פעמי. השילוב בין הכדורים לגז גרם לו לאבד הכרה והוא שקע במים. סיבת המוות נקבעה כתאונה.

לפי הדיווחים,, אנג'ל לא דיברה עם אמה מאז פרסום התמונות במרץ. "זו הייתה חדירה אמיתית לפרטיות וזה משהו שארון בחיים לא היה רוצה שאנשים יראו", אמרה אנג'ל בראיון בלעדי ל-PEPOLE. עוד טענה אנג'ל כי לה ולאחיה הייתה ילדות "מלאה בהתעללות רגשית, חוסר תפקוד והתמכרויות".

יחסיו של קרטר עם בני משפחתו היו עכורים, והוא כתב עליהם ברשתות החברתיות. בשנת 2019 טען שאחותו לזלי, שמתה בשנת 2012 ממנת יתר, התעללה בו מינית כשהיה ילד. בנוסף, סיפר שניק אחיו התעלל בו ובבת משפחה נוספת, ואמר שהוא חשב לרצוח את לורן, אשתו של ניק, שהייתה בהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully