וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס סובלנות: מתמודד האח הגדול הודח אחרי שאמר אמירה גזענית

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 10:47

תכנית הרילאטי "האח הגדול" מואשמת לא פעם כמי שמעניקה במה לאמירות חמורות כאלו ואחרות. לעיתים ההפקה מסתפקת במתן אזהרה בלבד, אבל לא במקרה הזה, בו מתמודד הודח לאחר שהשמיע אמירה גזענית חמורה. וואלה! סלבס סוף מעשה במחשבה תחילה

מאז עונתה הראשונה הייתה "האח הגדול" קרקע פוריה לשלל שערוריות כאלו ואחרות. כי כשסוגרים קבוצת אנשים שונים אחד מהשני, מוסיפים לזה ניתוק מהחוץ, שלל משימות, תקציב משתנה ואת הכל מצלמים 24/7, אפשר להיות בטוחים שמישהו כבר יתפס באמירה אומללה כזו או אחרת. ובזמן שאצלנו מסתפקים בלתת "נזיפה שלפני אזהרה" או מקיימים סדנה חינוכית (כמו זו שהתקיימה בעונה שעברה לאחר שהמתמודדים הצדיעו במועל יד), במקומות אחרים סובלניים הרבה פחות.

בימים אלו משודרת בארה"ב העונה ה-25 של תכנית הריאלטי. אתמול (ד') סולק ממנה המתמודד לוק ולנטיין, אחרי שנתפס לעיני מצלמות השידור החי של הכתנית כשהוא משתמש באמירה גזענית. במהלך שיחה עם מתמודדים אחרים בבית, ולנטיין זרק לחלל האוויר את הערה, הבין מהר מאוד את הטעות המיותרת שעשה וניסה לתקן אותה במילה "אחי".

הצופים בבית הגיבו לתקרית במהרה ברשתות החברתיות וקראו לרשת CBS שמשדרת את התכנית להעיף את המתמודד מהבית. אנדי הרן, שזכה בעונה ה-15 של התכנית הגיב לכך ברשתות החברתיות וכתב: "ההפקה צריכה להדיח את לוק. לשמש דוגמה. להראות למתמודדים בהווה ובעתיד שאין מקום לשפה הזו", והאשים את ההפקה: "ההפקה אוהבת להסתיר גזענות, הומופוביה וטרנסופוביה כשגברים לבנים סטרייטים מעורבים. האופן שזו זה יצא כל כך לאחר יד מהפה שלו מטריד".

כאמור, תוך זמן קצר הודיעה CBS כי המתמודד מודח מהבית. דובר הרשת מסר לאתר Page Six: "לוק הפר את קוד ההתנהגות של האח הגדול ויש אפס סובלנות בבית לשימוש בהשמצה גזעית".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully