וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בבית "האח הגדול": נתנאל הצדיע במועל יד

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 10:37

המתמודד הבעייתי, שקיבל אזהרה בעבר בעקבות התנהגות שלא תאמה את חוקי הבית, הצדיע במועל יד מול המצלמות. הפקת התכנית: "העניין נמצא בטיפול". וואלה! סלבס מתחלחלת

נתנאל האח הגדול/צילום מסך

העונה הנוכחית של "האח הגדול" ממשיכה לספק כותרות, ואם להודות באמת המרה - הן לא נמצאות על הצד הטוב של הסקאלה. המתמודד נתנאל רודניצקי נקלט היום (שישי) כשהוא מצדיע במועל יד ואומר "הייל היטלר".

רודניצקי עשה זאת בתגובה לדיאן, שישבה מול המראה והסירה שיערות שפם. היא הזהירה אותו שהמעשה הנלוז נוגד את חוקי הבית. אין זו ההסתבכות הראשונה של נתנאל, שקיבל לפני ימים ספורים אזהרה מהאח הגדול. בשיחת נזיפה שהתקיימה לפני מספר שבועות, אמר לו האח לשים לב להתנהגותו, והוסיף שהיא לא מקובלת בשום צורה.

נתנאל רודניצקי האח הגדול. מיכה לובוטון,
מה יהיה? נתנאל רודניצקי/מיכה לובוטון

בשנה שעברה אירע מקרה דומה בפורטוגל, אז דייר בבית הצדיע במועל יד. הוא הודח באופן מיידי מהמשחק, והדיירים כונסו לשיחה בה נאמר להם "יש נושאים שאסור לצחוק עליהם. התנועה שעשית מסמלת מיליוני מתים".

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה את סימון תנועת מועל היד של שחף ונתנאל. אין דרך להצדיק התנהגות מסוג זה, ויש להוקיע אותה בכל תוקף, גם אם נעשתה בהומור.

לאורך כל שנות שידור "האח הגדול", הפקת התכנית התמודדה עם סיטואציות מורכבות, שדרשו טיפול הולם ומיידי. גם במקרה זה, נערכו דיונים ממושכים אשר הביאו אותנו להחלטה כי ראוי שנושא חשוב זה יעלה לשיח בתוך הבית. על כן, שגרת היום תקטע, ויתקיים דיון מעמיק בנושא עם הדיירים בהובלת אורנה בן דור - יוצרת קולנוע וטלויזיה, בת לניצולי שואה, במאית הסרט "בגלל המלחמה ההיא", אשר עוסקת רבות בנושא השואה ביצירותיה.

אנו מבינים כי ההחלטה שלא להוציא מהבית את שחף ונתנאל עשויה להיות שנויה במחלוקת. לתפיסתנו, הרחקתם מהבית היא ההחלטה הפחות מורכבת ואילו הפעם אנו מבקשים להתמודד עם העניין בגישה שונה ולטפל בו מהשורש, מתוך אמונה כי הדיון שיתקיים בבית יחדד את החומרה במעשים מסוג זה, ואף יעורר חשבון נפש נוקב בקרב הדיירים".

וואלה! סלבס הבינה כבר מזמן ש"השופטת ג'ודי" היא תכנית הריאליטי היחידה בה היא מסוגלת לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully