וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: קים קרדשיאן עברה בדיקה לגילוי סרטן

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 20:18

אחרי שקלואי קרדשיאן חשפה כי הסירה גידול סרטני מפניה, כעת גם אחותה הגדולה, קים קרדשיאן, עברה בדיקה חדשנית לגילוי מוקדם של סרטן ומחלות אחרות. וואלה! סלבס טפו טפו טפו

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן שיתפה אתמול (ג') בעמוד האינסטגרם שלה כי עברה לאחרונה בדיקה חדשנית לגילוי מוקדם של סרטן ומחלות נוספות. וכמה הבדיקה הזו עולה? טוב ששאלתם.

קרדשיאן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה לצד המכשיר החדשני וכתבה: "לאחרונה עשיתי את הסריקה המניעתית, ואני חייבת לספר לכם על המכונה משנת החיים הזאת. לסריקה הזאת יש את היכולת לגלות סרטן ומחלות כמו מפרצת בשלבים הכי מוקדמים שיש, עוד לפני שעולים הסימפטומים. זה באמת הציל את חייהם של חלק מחבריי ורציתי לשתף". הכוכבת דאגה לציין כי לא מדובר בפרסום ממומן, ועל פי הדיווחים הבדיקה המדוברת עולה לא פחות מ-2.5 אלף דולר. לא סכום גדול במיוחד בהשוואה להון שיש למיליארדרית.

לפני כשנה חשפה קלואי קרדשיאן כי עברה הליך רפואי להסרת גידול מפניה, הליך שתועד כמעט במלואו בעונה הנוכחית של סדרת הריאלטי המצליחה של המשפחה. בסטורי שהעלתה בזמנו לעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "אני חולקת את הסיפור הזה איתכם רק כדי להזכיר לכולם ללכת להיבדק, ולעשות זאת לעיתים קרובות. כשהייתי בת 19, עברתי ניתוח דומה בגב. קחו את הנושא ברצינות, תקפידו על בדיקות עצמיות ולכו לרופא אחת לשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully