וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקופה כאוטית": האקס של קייטי פרי חושף פרטים על הנישואין שלהם

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 12:28

הקומיקאי והזמר ראסל ברנד, שהיה נשוי לתקופה קצרה לזמרת קייטי פרטי, סיפר בראיון חדש על מערכת היחסים של השניים, שלא בדיוק הייתה קלילה וזורמת. וואלה! סלבס שופכת תה

נישואים קצרים בביצה ההוליוודית הם דבר שכיח מאוד, ולמרות שאת שיא 72 ימי הנישואים של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן עם בעלה הראשון, הכדורסלן, קריס האמפריס לא קל לנצח, מי שנתנו פייט יחסית מכובד הם הזמרת קייטי פרי,והקומיקאי והזמר האנגלי ראסל ברנד. השניים היו נשואים 14 חודשים בלבד, וידעו הרבה עליות ומורדות במערכת היחסים הקצרה.

בשיחה פתוחה וכנה בתוכנית Running Wild With Bear Grylls: The Challenge, הקומיקאי סיפר על מערכת היחסים של השניים שלא הייתה קלה במיוחד. אחרי ההבהרה המקובלת על כך שפרי היא אדם טוב, סיפר ברנד על איך זה הרגיש להיות בתוך מערכת היחסים איתה: "זה היה דיי מדהים לחיות לרגע בסוג הפרסום שמרגיש כמו בתוך עין הציקלון".

"חוץ מהרגשות והחיבה לקייטי, זאת תקופה שזכורה לי כקצת כאוטית, וקצת, אני מדבר בשם עצמי, קצת מנותקת", הודה הקומיקאי על הקושי שהיה לו עם כל תשומת הלב שלא תמיד הייתה רצויה: "לחיים יש דרכים להנחית אותנו לקרקע והם מלמדים אותנו שהמסע לא תמיד קל".

ברנד ופרי תארסו אי שם בשנת 2009, רק אחרי שלושה חודשי זוגיות קצרים. שנה בלבד לאחר הזוגיות השניים כבר היו בעל ואישה, ולא לקח יותר מ- 14 חודשים עד שהוגשו מסמכי בקשת הגירושים עד שהחליטו לפרק את החבילה ממש בסופה של שנת 2011.

בעבר, הזמרת לא יכלה ממש לעצור את עצמה מללכלך על האקס וחשפה בראיון את פרטי הפרידה: "הוא אדם חכם מאוד, קסום מאוד. הייתי מאוהבת בו כשהתחתנו. אבל הואו נגיד שלא שמעתי ממנו מאז שהוא סימס לי שהוא מתגרש ממני ב- 31 בדצמבר, 2011". נשמע שיש שם חשבון לסגור.

וואלה! סלבס שוקלת להתחתן עם עורך הדין שלה, גם ככה הכסף שלה נמצא אצלו אחרי כל הגירושים שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully