וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ל ברנס נגד אלין כהן: "אנשים צבועים ושקרנים"

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 9:57

כוכבת הרשת יצאה למתקפה נגד החברה הטובה לשעבר, אחרי שזו לא הזמינה אותה להשקת המותג החדש שלה: "נפגעתי ולצערי זאת לא הפעם הראשונה". וואלה! סלבס שיידי

אנג'ל ברנס נגד אלין כהן 1. אינסטגרם, צילום מסך
מי זאת מי זאת?/צילום מסך, אינסטגרם
אנג'ל ברנס נגד אלין כהן 2. אינסטגרם, צילום מסך
אולי בכל זאת רמז דק?/צילום מסך, אינסטגרם

במוצאי שבת האחרון שודר בחדשות ערוץ 12 ראיון עם אושיית הרשת ואשת העסקים הצעירה אלין כהן. במהלך הראיון כהן סיפרה על התקופה הקשה שחוותה במהלכה החליטה לסגור את המותג שלה ולקחת צעד אחורה מאור הזרקורים ואיך בזמן הזה חבריה מהתעשייה נטשו אותה ונעלמו לה.

כוכבת הרשת אנג'ל ברנס, שהייתה מחברותיה של כהן, צפתה בראיון וככל הנראה מאוד לא אהבה את הדברים שנאמרו שם. בסטורי זועם שהעלתה אתמול (ב') לעמוד האינסטגרם שלה היא אמנם לא ציינה במפורש את השם, אך ברור מאילו למי היא כיוונה את הדברים הקשים שכתבה.

"אתמול הייתה השקה נוצצת של איקס אחרי כתבה מאוד מרגשת שצוין בה שהרחיקו אותה חברתית והיו מורידים את הראש. בתור מישהי שהייתה שם מהצד כמו זבוב על הקיר בחיים לא הורידו בפניה את הראש", פתחה ברנס במתקפה והמשיכה: "עשית אתמול השקה נוצצת שאני מוכנה להתערב שאת חצי מהאנשים שהיו בה את אפילו לא מכירה. בחרת לא להזמין אותי, למרות שהייתי שם בשבילך כשבחרת לא לענות להודעות".

אנג'ל ברנס נגד אלין כהן 3. אינסטגרם, צילום מסך
אולי הבנו בעצם על מי מדובר/צילום מסך, אינסטגרם
אנג'ל ברנס נגד אלין כהן 4. אינסטגרם, צילום מסך
אלה החיים./צילום מסך, אינסטגרם

ברנס, שחוותה בעצמה לפני כשנה תקופה לא קלה, המשיכה ותקפה את כהן ואת שאר חבריה לתעשייה: "נפגעתי ולצערי זאת לא הפעם הראשונה, לא רק ממנה אבל אלה החיים ואני לא מתביישת להגיד שאנשים שהיו אצלי בבית היום לא מסתכלים לכיוון שלי. זה משהו שיושב עליי תקופה ארוכה. אני שואלת את עצמי מה עשיתי לא בסדר שאנשים שהיו "חברים שלי מהתעשייה", שהיו אצלי בני בית, היום לא מסתכלים לכיוון שלי בכלל".

"דווקא לה היה חשוב לי לפרגן אז אפילו שלחתי הודעה לגבי ההשקה אבל בגלל שהתעלמה מחקתי", כתבה וסיכמה את דבריה בפאסיב-אגרסיב קשוח: "תהיו אנשים טובים ותקבלו את האחר. אני מקבלת את זה שאנשים פשוט צבועים ושקרנים. אלה החיים".

וואלה! סלבס לא מאמינה בחברים. היא רואה בהם כמתחרים פוטנציאליים על האוכל שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully