וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאה דוחה ולא אמינה": הרשת גועשת סביב אלין כהן

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 12:35

אשת העסקים הצעירה החליטה להשיק מחדש את מותג האיפור שלה ולא פסחה על ריאיון קידום כמיטב המסורת, אבל העוקבות הוותיקות לא התרצו. וואלה! סלבס קיילי ג'נר

אלין כהן חתונה קווין רובין. ניר פקין, ניר פקין
סומק קרמי. אלין כהן/ניר פקין, ניר פקין

אלין כהן הייתה אחת הצעירות המצליחות ביותר בישראל, והקימה עסק שגלגל מיליונים בגיל 18. בראיון שהעניקה ושודר אמש בחדשות 12 דיברה בפתיחות על המחיר שההצלחה גבתה ממנה, הפרעות האכילה עמן התמודדה והמותג החדש שהיא מקימה. לא חלפה שעה משידור הראיון, וכהן פרסמה את תאריך השקת המותג, צעד שצבע את הראיון המרגש באור מעט מפוקפק.

מי שפחות התחברו לדמעות של אלין היו כמה מהעוקבות הנאמנות, שלא חסכו תגובות קשות ברשתות החברתיות. "הבחורה כתבה שהיא בעננים והייתה מאוזנת באוכל, מאוזנת בכל דבר ולכן הירידה במשקל. משם העצבים, גם אם את לא רוצה לספר מה קורה לך וכמובן שזכותך - אל תשקרי. יש בנות שמאמינות לך, יצאה דוחה ולא אמינה", כתבה גולשת זועמת.

אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם

כהן לא נשארה אדישה לתגובות וניסתה להסביר את הצד שלה בסטורי: "בצילומים לכתבה אמרתי שנתיים מהרגע שהחלטתי לעצור את הפעילות. שנה ראשונה שבה ירדתי במשקל ולא הצלחתי לאכול, שנה שניה שבה החלטתי לקחת את עצמי בידיים, להתאמן, לסגל לעצמי אורח חיים בריא ולשמור על הבריאות שלי. גם שיתפתי את זה ברשתות. זו כתבה של 12 דקות שמסכמת כמה ימי צילום ובלתי אפשרי להכניס הכל. היה לי חשוב להבהיר את זה".

ההבהרה של כהן לא ריצתה את העוקבות שלה. "העיקר שהיא אמרה לכל העוקבות שלה שהיא רזתה נטו מתזונה בריאה ואימונים! די להרוס לילדות את הילדות ולגרום להן לחיות בשקר שאם הם יאכלו פריכית עם קוטג ועגבניה הן יקומו בבוקר עם בטן שטוחה".

גולשת נוספת כתבה לאלין: "בתור אנורקסית לשעבר ליבי איתך .אבל, ויש אבל גדול - במשך כמה חודשים טובים את לא הפסקת להציג לקהל העוקבים שלך כמה את בריאה ורזית בצורה ודרך בריאה.
איך את מסוגלת? את יודעת שאת חולה וסובלת ועדיין גורמת למאות אם לא אלפים של בנות נוער להאמין לך ולרצות לעשות את אותו הדבר . האומץ לשקר על נושא כזה רגיש רק מראה כמה את מזלזלת בקהל שלך , כמה לא רלוונטי לך האנשים שמעריצים אותך ורוצים להיות כמוך".

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully