וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה רגש: אדל לא מפסיקה לבכות לפני ואחרי הופעות

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 12:41

הכוכבת האהובה שמעולם לא הסתירה את הרגשות והדעות שלה, לא מצליחה להכיל את ההופעות בלאס וגאס ובוכה בלי הפסקה. מה עובר עליה? וואלה! סלבס פסיכולוג

הופעה של אדל בלונדון, יולי 2022. Getty Images, עיבוד תמונה
הורסת אותנו. אדל/עיבוד תמונה, Getty Images

המוזיקאית המהממת אדל ידועה בכנותה, ולאחרונה שיתפה קהל שלם שבגלל המחטב שלה היא מוצאת עצמה "שוחה בזיעה". אך אל מול אומץ הווידויים שתוקף אותה מעת לעת, אדל גם רגשנית לא קטנה.

לפי ה-New York Post, אדל בוכה לפני ואחרי ההופעות האחרונות שלה בלאס וגאס. "היא חווה המון רגשות במהלך ההופעות שלה, שאולי הקהל לא מודע להן", סיפר מקור. "גודל המופע וההצלחה שלה כל כך משפיעים עליה, שהם גורמים לה לבכות לפני ואפילו אחרי שהיא עולה לבמה. היא מרגישה כל כך מחוברת לתמיכה של מעריציה וזה משפיע עליה".

בתחילת השנה שעברה הכוכבת הבריטית עוררה גל שמועות, כשהודיעה בדמעות על ביטול ההופעה הראשונה שלה מתוך סיבוב הופעות ענק - פחות מיממה לפני שהייתה אמורה להתקיים.

הזמרת העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו הסבירה בדמעות למעריצים על הביטול. "אני ממש מצטערת, אבל המופע פשוט לא מוכן. משלוחים התעכבו, חצי מאנשי הצוות שלי חולים בקורונה ואנחנו לא נספיק לסיים את ההכנות. לא מגיע לכם לקבל חצי מופע. עשינו הכל כדי לסיים בזמן, אבל לא הספקנו".

וואלה! סלבס בוכה 50 פעמים ביום, בכי אחד לכל ארוחה שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully