וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה? לא בטוח: למה אדל דחתה את המופע בלאס וגאס?

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 12:21

הזמרת האהובה ביטלה ברגע האחרון את מופע הפתיחה של סיבוב ההופעות שלה בלאס וגאס. בסרטון שפרסמה, סיפרה בדמעות שהדחייה הגיעה בעקבות הקורונה, אולם מאחורי הקלעים מסתתר סיפור אחר לגמרי. וואלה! סלבס חילוקי דעות

אדל. אינסטגרם, צילום מסך
הלו מהצד השני. אדל/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים אדל השיקה קאמבק מפואר אחרי מספר שנים של שתיקה אמנותית ושמועות רבות בנוגע לחייה האישיים. לאחר שהוציאה את אלבומה החדש, הזמרת חתמה על עסקת ענק לסיבוב הופעות בלאס וגאס, אולם בסוף השבוע האחרון הודיעה בדמעות על ביטול ההופעה הראשונה - פחות מיממה לפני שהייתה אמורה להתקיים.

הזמרת העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו הסבירה בדמעות למעריצים על הביטול. "אני ממש מצטערת, אבל המופע פשוט לא מוכן. משלוחים התעכבו, חצי מאנשי הצוות שלי חולים בקורונה ואנחנו לא נספיק לסיים את ההכנות. לא מגיע לכם לקבל חצי מופע. עשינו הכל כדי לסיים בזמן, אבל לא הספקנו".

עם זאת, גורמים שמעורבים בהופעה סיפרו לסאן הבריטי שהמגפה היא אמנם תירוץ נוח, אבל המופע לא הושלם מסיבות אחרות לגמרי. לדבריהם, חילוקי דעות אמנותיים שנוצרו בין אדל למעצבת אזמרלדה דבלין, הם אלו שהובילו לדחייה. "למרות שהתפאורה עלתה מיליונים והייתה מוכנה, אבל לא הייתה מרוצה ממנה ולא חששה להביע את חוסר שביעות הרצון שלה בקול", סיפר מקורב עלום.

"היא הייתה לחוצה מאוד, עניינים יצאו מכלל שליטה והגיעו לכדי פאניקה מוחלטת. אדל רצתה שהכל יהיה מושלם ולא הפסיקה להנחית על הצוות בקשות לשינויים. למעשה, חלו כל כך הרבה שינויים בהפקה, עד שאיש לא ידע לומר מה היא רוצה שיקרה".

עוד בוואלה!

אופס: פאדיחת הפוטושופ של ג'ניפר לופז

לכתבה המלאה

איש צוות נוסף סיפר שהיה מדובר בכישלון ידוע מראש. "כולם הרגישו שההפקה הזו דוהרת לקראת אסון. ידוע שאדל סובלת מחרדה לפני הופעות והיא לא הייתה יכולה להמשיך לפני שכל פרט קטן יהיה לטעמה. היא הייתה נרגשת מאוד לקראת המופע, אבל ככל שהככנות התקדמו הקונפליקטים התגברו וקיום ההופעה עמד בספק".

וואלה! סלבס נקלעה לחילוקי דעות אמנותיים כשרצתה להשיק מאפה חדש על שמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully