וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לי להתמודד עם זה": בר כהן מעדכנת בשלומה אחרי ההפלה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:15

יוצאת הריאליטי ששיתפה באומץ על הפלה שעברה עדכנה את הגולשים במצבה הפיזי והנפשי, וסיפרה על הקשיים שהיא חווה. וואלה! סלבס חיבוק

בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

בשנים האחרונות זכינו לשמוע נשים רבות בביצה משתפות בכנות על הפלות שעברו. התופעה שמתרחבת סוללת מקום לשיח על האובדן שנשים רבות ברחבי העולם נאלצו לעבור. חלק מהמשתפות אפילו עוזרות גם לעוקבות אחרות עם מסרים מעודדים לרגעים קשים, כמו מאיה ורטהיימר לדוגמה, שסיפרה על "ילדי קשת בענן" שמגיעים אחרי הגשם.

יוצאת הריאליטי בר כהן שיתפה לפני מספר ימים שהיא ובן זוגה אליאב טעטי ציפו לתאומים, אולם היא עברה הפלה בחודש השלישי לאחר שבבדיקה התגלה שלעוברים אין דופק. היום (ב') המשיכה כהן לשתף את העוקבות: "לא נסגר עליי שום ג'ינס. בא לי להיות קולית ולהגיד שזה טבעי כי אני יודעת, אבל זה קצת שורט ובכיתי כי אני לא אחרי לידה, וגם לא בהריון וקצת קשה לי להתמודד עם זה רגשית".

בר כהן/אינסטגרם. צילום מסך

בהמשך לתמונה, העלתה כהן גם סרטון: "כל פעם אני מקבלת כאפה כזאת, אני קוראת את התגובות שלכם ואומרת, איזה מזל שאתם פה. אין לי בעיה עם משקל זה לא העניין, כל החיים שלי עליתי וירדתי. אני יודעת לרדת, אני יודעת לשמור, אני יודעת לאכול נכון. לא הייתה לי אף פעם בעיה".

"זה אפילו לא הנראות כמו שזה מתסכל. את מסתכלת במראה, ג'ינסים שאת אוהבת לא נסגרים ואת אומרת למה אני צריכה בכלל להתמודד עם זה? אבל אין מה לעשות". לאחר מכן הוסיפה שבעקבות המלצה של אחת העוקבות, היא החליטה ללכת לעשות משהו קטן שיעודד אותה: "היא אמרה לי פשוט תעשי דברים שיעשו לך טוב. מודה, היה בא לי להיכנס למיטה הבוקר, אבל אם אני לא אעזור לעצמי שום דבר לא יוכל לעזור לי. אני יודעת את זה. אמרתי שאני רוצה לשמח אתכם היום, אבל כנראה שבתקופה הקרובה אתם תאלצו לחוות איתי את מה שאני מרגישה, כי זה מה שאני מרגישה ואני הכי משתדלת להיות אופטמית ולחייך. אני שמחה שזה קרה ממש בהתחלה, אני משתדלת להיות קולית אבל זה עדייו נוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully